Η LaFerrari ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που έβαλε το Μαρανέλο στην υβριδική εποχή. Ατμοσφαιρική και σε mild μορφή, έδειξε το δρόμο για την υπερτροφοδοτούμενη plug-in διάδοχο SF90 Stradale, των 1.000 ίππων. Όμως, επ’ ουδενί, δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τη σύγχρονη αντικαταστάτρια. Κάτι που αυτομάτως την καθιστά συλλεκτική, άρα και θησαυροφυλάκιο στους κύκλους των συλλεκτών.
Ειδικά όταν συζητήσουμε για τον ήχο, η SF90 ακούει την ξεσηκωτική μελωδία του 6.3 V12 και κλείνει τα αυτιά της, κάνοντας τη σύγκριση με τον δικό της 4.0λιτρο V8 twinturbo. Βέβαια και ο δωδεκακύλινδρος χαίρει ηλεκτρικής συνδρομής, αλλά μέσω συστήματος KERS. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 963 άλογα και 900 Nm, με τον ατμοσφαιρικό να παράγει 800 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. (κόφτης στις 9.250 σ.α.λ.) και 700 Nm στις 6.750 σ.α.λ. Ένα 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη στέλνει την ισχύ στους πίσω τροχούς, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 2,8 δλ. και την τελική να ξεπερνά τα 350 χλμ./ώρα. Οι Ιταλοί δεν διευκρίνισαν ποτέ πόσο είναι αυτό το «πάνω», όμως την έχουμε δει να φτάνει μέχρι και τα 370 χλμ./ώρα.
Από το Μαρανέλο βγήκαν 499 LaFerrari, με αρχική τιμή στο 1 εκατ. ευρώ, συν άλλες 210 Aperta. H ανοιχτή LaFerrari ήταν αρκετά πιο ακριβή, ξεκινώντας από τα 1,9 εκατ. ευρώ. Όταν ήταν καινούργια. Γιατί πλέον, η αξία της είναι πολλαπλάσια. Μια πρακτικά αμεταχείριστη, με μόλις 259 χλμ. στο οδόμετρο, έσπασε κάθε ρεκόρ για τα δεδομένα του Bring A Trailer τις προάλλες, καταφέρνοντας να φτάσει τη δημοπρασία της στα 5,36 εκατ. δολάρια (5,07 εκατ. ευρώ)! Αντίτιμο υπερδιπλάσιο εκείνου που είχε στο διάστημα 2016-2018, όταν και διατίθετο ως καινούργια.