Οι αναπαλαιώσεις είθισται να αποτελούν ίδιον παλαιών αυτοκινήτων, εξ ου και η ονομασία τους. Κλασικές κατασκευές, που επιζητούν ένα εκ βάθρων φρεσκάρισμα σε όλους τους τομείς. Μην μπερδευτούμε με την ανακατασκευή, που μπορεί να αφορά καινούργια αυτοκίνητα ύστερα από ζημιά. Η Veyron που βλέπουμε, δεν είναι τίποτα από τα δύο: ούτε παλιά, ούτε ταλαίπωρη. Τότε γιατί η Bugatti αποφάσισε να την κάνει καινούργια;
Καταρχάς, η εν λόγω Veyron είναι η πρώτη Grand Sport. Η απολύτως πρώτη για την ακρίβεια, καθώς πρόκειται για το πρωτότυπο που παρουσιάστηκε το 2008 και γύρισε όλο τον κόσμο, σε προωθητικά events και εκθέσεις. Το πρόγραμμα La Maison Pur Sang της γαλλικής εταιρίας αναλαμβάνει την επαναφορά ιστορικών Bugatti στη λαμπερή κατάσταση του παρελθόντος, κάνοντας πρεμιέρα με ένα αυτοκίνητο 13ετίας! Θα μπορούσε κάλλιστα να ήταν μια EB110 ή, ακόμα πιο ταιριαστά, μια Type 43 του 1928 (σαν αυτή δίπλα της) στη θέση της Veyron, ωστόσο η Bugatti επέλεξε την υπ’αριθμόν 1 Grand Sport. Ο λόγος; Διττός.
Αφενός, λόγω των μέχρι πρότινος περιορισμών της πανδημίας, ήθελε κάτι εύκολο και σύντομο. Η ασημί Grand Sport αναπαλαιώθηκε σε μόλις 4 μήνες και απολαμβάνει ολόφρεσκο χρώμα στο εξωτερικό, ολοκαίνουργιες επενδύσεις στο εσωτερικό, νέους τροχούς και όλες τις απαραίτητες εργασίες στα μηχανικά μέρη. Τα ανταλλακτικά ήταν όλα έτοιμα, κάτι που σημαίνει πως οι τεχνικοί της εταιρίας δεν χρειάστηκε ούτε να ψάξουν, ούτε πολύ περισσότερο να κατασκευάσουν κάποιο. Ένα τετράμηνο δουλειάς και voilà: μια Veyron σαν να βγήκε σήμερα από τη γραμμή παραγωγής.
Αφετέρου, η Bugatti ήθελε να εξασφαλίσει την αυθεντικότητα του αυτοκινήτου. Ο αριθμός πλαισίου αναγράφεται σε τουλάχιστον 5 σημεία, εξασφαλίζοντας πως η εν λόγω Veyron Grand Sport είναι όντως η πρώτη που κατασκευάστηκε. Μια κατάσταση για την οποία υπάρχουν πολλοί συλλέκτες, που θα πλήρωναν πάρα πολλά.
Πέρα από τα λογιστικά και εικαστικά, να υπενθυμίσουμε πως η Veyron Grand Sport είναι μια κατασκευή 1.001 ίππων και 1.250 Nm, με 8λιτρο τετρατούρμπινο W16 κινητήρα, που μπορεί να φτάσει μέχρι τα 360 χλμ./ώρα με ανοιχτή την οροφή και έως τα 407 χλμ./ώρα κλειστή.