Η τακτική συντήρηση σε κάθε αυτοκίνητο σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, ανεξαρτήτως μάρκας και μοντέλου, είναι ζωτικής σημασίας για την εύρυθμη λειτουργία του. Παράλληλα ο οδηγός οφείλει να κάνει κάποιους βασικούς ελέγχους, έστω μία φορά το μήνα για τυχόν διαρροές.
Πολύ σημαντική είναι η αλλαγή των λαδιών, η οποία εξαρτάται από το πού διανύονται τα χιλιόμετρα και τον τύπο του λιπαντικού. Όταν για παράδειγμα ένα αυτοκίνητο κινείται κυρίως στην πόλη, θα χρειαστεί πιο τακτικά αλλαγή από ένα άλλο που διανύει χιλιόμετρα στην εθνική και κινούμενο σε λογικές ταχύτητες. Ανάλογα μπορεί για παράδειγμα να αλλάζουν τα λάδια κάθε 10.000 χλμ. ή 20.000 χλμ. Για αυτό στα σύγχρονα αυτοκίνητα υπάρχει σχετική ένδειξη στο trip computer που αναφέρει ότι στα τάδε χιλιόμετρα χρειάζεται αλλαγή λαδιών.
Στην συγκεκριμένη όμως περίπτωση, ο οδηγός ενός SEAT Leon 1.8 TSI το… τερμάτισε. Ο οδηγός του το πήγε στο συνεργείο γιατί του είχε ανάψει το check engine. Ο μηχανικός προφανώς έμεινε έκπληκτος από το θέαμα των λαδιών που είχαν γίνει σαν πίσσα, αφού δεν είχαν αλλαχτεί για 60.000 χιλιόμετρα. Προφανώς θα χρειαστεί τώρα να ανοιχτεί το μοτέρ για να καθαριστεί, γιατί δεν θα είναι μια απλή αλλαγή λιπαντικού. Οπότε θα κοστίσει πολλά περισσότερα χρήματα, από ότι αν η τυπική αυτή συντήρηση γινόταν στην ώρα της.
Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε αυτό το συμβάν μαζί και με άλλα, όπου οδηγοί παραμελούν τα οχήματά τους και βγάζουν πολλές και διάφορες βλάβες.
@cundo110 60k km on oil 🤮🤮 #fy #worklife #work #mechanic #cars #fypシ #foryoupage ♬ som original – racasdecaes89