H Ferrari F50, όπως και η F40, κυριαρχεί στην κορυφή των προτιμήσεων όσων λατρεύουν τα αυτοκίνητα του «Cavallino Rampante». Μια από τις πιο σπάνιες και ποθητές κατασκευές του Μαρανέλο, που έφερε κυριολεκτικά τη Formula 1 στα αυτοκίνητα παραγωγής.
Η F50 αποτέλεσε τη μεταφορά στο δρόμο της 641 – του μονοθεσίου, δηλαδή, που συμμετείχε στο πρωτάθλημα της F1 τη σεζόν του 1990, με τους Alain Prost και Nigel Mansell στο cockpit! Ο 4.7 V12 προήλθε από τον αγωνιστικό Tipo 036 3.5 L, όντας απευθείας συνδεδεμένος με το ανθρακονημάτινο σασί. Τεχνοτροπία βγαλμένη κατευθείαν από την κορωνίδα του motorsport. Η απόδοση έφτανε τα 520 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. (με τον κόφτη στις 8.640) και τα 471 Nm ροπής στις 6.700 σ.α.λ. Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο τροφοδοτούσε τους πίσω τροχούς, συνδράμοντας σε επιτάχυνση 3,8 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, 8,5 δλ. για το 0-160 χλμ./ώρα και τελική 325 χλμ./ώρα.
Μόλις 349 κατασκευάστηκαν, η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων στο Rosso Corsa χρώμα. Οι 31 βάφτηκαν κίτρινες (Giallo Modena), 8 σε βαθύ κόκκινο (Rosso Barchetta) και από 4 σε ασημί (Argento Nurburgring) και μαύρο (Nero Daytona). Μπλε δεν βγήκε καμία, όμως για αυτό υπάρχουν οι ειδικευμένες εταιρίες εξατομίκευσης. Βέβαια, οτιδήποτε έχει να κάνει σχέση με αυτοκίνητα επιπέδου F50, κοστίζει κάτι παραπάνω…
Η IXO Carbon ανέλαβε να περάσει στο αμάξωμα της Ιταλίδας μια μπλε βαφή, στην οποία χρωματίζεται και το ανθρακόνημα. Η ίδια βαφή που χρησιμοποιείται και στη Bugatti Chiron. Εκτός του ότι πρόκειται για ένα πανάκριβο χρώμα και ιδιαίτερα λεπτομερή διαδικασία, έπρεπε πρώτα να αφαιρεθεί το εργοστασιακό Rosso Corsa. Το τελικό αποτέλεσμα είναι μοναδικό, όμως η υλοποίησή του κόστισε 170.000 λίρες (197.000 ευρώ)!