Η παρουσίαση της Cayenne και μετέπειτα των Panamera και Macan, κλόνισε την πίστη των φανατικών της Porsche για το ποιόν των μοντέλων της και την μελλοντική κατεύθυνση των προσανατολισμών της. Φυσικά όσοι έτυχε να οδηγήσουν κάποια από τα προαναφερθέντα αυτοκίνητα, γρήγορα κατάλαβαν πως οι ισχυρισμοί των μηχανικών για «πραγματικές Porsche» ήταν πέρα για πέρα αληθείς. Και μετά ήρθαν οι κινητήρες ντίζελ.
Δείτε ακόμα: Ποια SUV βγάζουν λιγότερα προβλήματα
To πετρέλαιο κάτω από τον θυρεό της Βάδης-Βυρτεμβέργης ξένισε αρκετά το αγοραστικό κοινό, με την συντριπτική πλειοψηφία να προτιμά τις υβριδικές εκδόσεις ως εναλλακτική στην παραδοσιακή βενζίνη. Ενδεικτικό είναι πως πέρσι μόνο το 12% των συνολικών πωλήσεων εκπροσωπούνταν από κινητήρα πετρελαίου, ενώ ακόμα πιο χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως το 63% των κατόχων της νέας Panamera επιλέγουν κάποια από τις υβριδικές εκδόσεις. Φυσικό επακολούθο, λοιπόν, ήταν το Τσουφενχάουζεν να ανακοινώσει το τέλος των ντίζελ από την γκάμα της Porsche. Όπως δήλωσε και ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Oliver Blume: «Η Porsche δεν δαιμονοποιεί το diesel. Είναι, και θα παραμείνει, μια σημαντική τεχνολογία. Σε εμάς όμως, ως κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων, οι ντίζελ κινητήρες έπαιζαν πάντα δευτερεύοντα ρόλο. Έτσι καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι θα θέλαμε το μέλλον μας να μην περιλαμβάνει μοτέρ του είδους. Φυσικά θα συνεχίσουμε να φροντίζουμε τους υπάρχοντες πελάτες μας που έχουν αγοράσει ένα πετρελαιοκίνητο μοντέλο μας, με τον επαγγελματισμό που περιμένουν από εμάς».
Διαβάστε επίσης: Ποδηλάτης ακολουθεί Porsche με 240 χλμ./ώρα (+video)
Ήδη το επιχειρηματικό οργανόγραμμα των Γερμανών προβλέπει την επένδυση περισσότερων από 6 δισεκατομμυρίων στην ανάπτυξη υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων, με την επερχόμενη Taycan να αποτελεί την «αιχμή του δόρατος» για τη νέα εποχή της Porsche. Για την οποία ο στόχος θέλει τις μισές από τις ταξινομήσεις νέων μοντέλων της μέχρι το 2015, να αποτελούνται από υβριδικά ή ηλεκτρικά σύνολα.