«Άκυρο» σε πώληση LaFerrari λόγω μπαταρίας

Όποτε εμφανίζεται LaFerrari σε δημοπρασία, στήνεται χορός εκατομμυρίων γύρω της. Για να συμβεί αυτό, βέβαια, θα πρέπει το αυτοκίνητο να βρίσκεται σε άψογη κατάσταση. Οι οίκοι δημοπράτησης δεν είναι τίποτα χθεσινοί, ελέγχοντας εκτενώς τα αυτοκίνητα για τυχόν ανορθογραφίες. Και μια ιδιαίτερη LaFerrari, βρέθηκε να έχει πολύ έντονες «μουτζούρες» στο θέμα της μπαταρίας.

Στα τέλη του προηγούμενου έτους ήταν να βγει στο σφυρί η μοναδική κρεμ LaFerrari, η οποία παράλληλα ανήκει στον Sammy Hagar. Για τους μη μυημένους, ο Hagar αντικατέστησε τον David Lee Roth στους Van Halen του 1985, μένοντας στη θρυλική πάντα της κιθαριστικής καινοτομίας (ας είναι καλά ο αείμνηστος Eddie Van Halen) μέχρι το 1996 και ηχογραφώντας 4 πολυ-πλατινένια άλμπουμ. Ο Αμερικανός ροκ σταρ επισκέφτηκε τις εγκαταστάσεις της Ferrari το 2014, προκειμένου να εξατομικεύσει τις επιλογές για τη LaFerrari του. Μια από τις κυριότερες, αλλά και πιο περίεργες για τους Ιταλούς, ήταν το χρώμα του αμαξώματος.

laferrari rockstar

Ο επί μια δεκαετία frontman των Van Halen έκανε 1.770 χλμ. στο τιμόνι της Ιταλίδας, πριν πάρει την απόφαση να συνεχίσει το έργο ο επόμενος ιδιοκτήτης. O Hagar έδωσε τη LaFerrari του στην Barrett-Jackson για τα περαιτέρω, με σκοπό να «καθαρίσει» πάνω από 1,5 εκατ. δολάρια (1,4 εκατ. ευρώ). Λογάριαζε, όμως, χωρίς τη μπαταρία. Η LaFerrari ήταν ένα από τα πρώτα υβριδικά hypercars, συνδυάζοντας τον ατμοσφαιρικό 6.3 V12 με σύστημα KERS για συνολικά 963 άλογα και 900 Nm (800 ίπποι και 700 Nm από τον βενζινοκινητήρα, η υπόλοιπη ισχύς από τον ηλεκτροκινητήρα). Προκειμένου να παράγει αυτή την ισχύ το υβριδικό σύνολο, η μπαταρία 2,2 kWh του HY-KERS θα πρέπει να είναι πλήρως φορτισμένη – κάτι που επιτυγχάνεται είτε μέσω της ανάκτησης ενέργειας, είτε με σύνδεση στην πρίζα.

Το θέμα είναι πως για να φορτίζει, θα πρέπει να είναι και στα καλά της. Η μονάδα στη LaFerrari του Hagar έχει «χαιρετήσει», κάτι που ο ίδιος απέκρυψε (κατά λάθος, σύμφωνα με τον ίδιο) από τον οίκο δημοπρασίας. Όπως ήταν αναμενόμενο η πώληση ακυρώθηκε, μέχρι να αντικατασταθεί η μπαταρία. Το κόστος δεν είναι μεγάλο -τηρουμένων των αναλογιών- καθώς τοποθετείται γύρω στις 20.000 ευρώ. Αν, όμως, έχει επηρεαστεί και η λειτουργία όλου του KERS, τότε εκτινάσσεται στις 100.000+ ευρώ! Πάμε τώρα να δούμε τον κ. Sammy να κάνει βόλτες με μια άλλη Ferrari, μια κατάμαυρη 512BB, στα 80’s.

Get it on Google Play Download on the App Store