Το Nissan GT-R50 είναι το ακριβότερο GT-R που έχει παρουσιαστεί ποτέ, με τιμή εκκίνησης όταν ήταν καινούργιο 1 εκατομμύριο ευρώ. Εκτός από πανάκριβος, ο ιταλοθρεμμένος (σχεδίαση από την Italdesign) «Godzilla» είναι και σπανιότατος, καθώς μόλις 19 κατασκευάστηκαν – τη στιγμή, δε, που το αρχικό πλάνο ήθελε 50 μονάδες!
Το GT-R50 βασίζεται στο Nismo GT-R προ ανανέωσης και χαρακτηρίζεται από την πολύ πιο επιθετική εμφάνιση, το εντελώς διαφορετικό εμπρός μέρος, τον αντίστοιχο ανασχεδιασμό του πίσω (που θυμίζει την 2η γενιά Skyline GT-R, το KPGC110, του 1973), την χαμηλότερη οροφή και την τεράστια αεροτομή. Χειροποίητο, και με την αύρα του εορτασμού δυο 50ετών επετείων (50 χρόνια GT-R και πορείας της Italdesign), το συγκεκριμένο Nissan αποτελεί μια εκ των πιο ιδιαίτερων δημιουργιών από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου. Ακόμα και με αυτά τα χαρακτηριστικά υπόψη πάντως, σε συνδυασμό με την «κάψα» των συλλεκτών, είναι αρκετά νωρίς για να εμφανίζεται σε δημοπρασίες και αγγελίες μεταχειρισμένων.
Το Liquid Silver Metallic χρώμα με τις κόκκινες λεπτομέρειες Nismo, κοστολογείται στις 25.000 ευρώ και ντύνει αυτό που βλέπουμε, το οποίο είναι το υπ’ αριθμόν 11 από τα 19 της παραγωγής. Λέγεται πως προβλήματα προμηθευτών λόγω COVID και χαμηλή ζήτηση περιόρισαν την παραγωγή κάτω από το μισό του αρχικού προγραμματισμού, αλλά παράλληλα έκαναν ακόμα πιο συλλεκτικά όσα κυκλοφόρησαν. Άλλες 35.000 ευρώ δαπανήθηκαν από τον πρώτο ιδιοκτήτη στην υδραυλικά ελεγχόμενη αεροτομή. Από ό,τι φαίνεται δεν είχε σκοπό να την αξιοποιήσει, παρά μόνο οικονομικά. Κι αυτό γιατί με το που το πήρε, το έδωσε στην LMC για να το μεταπωλήσει! Τιμή ανακοινώνεται κατόπιν αιτήματος, αλλά μπορούμε να αντιληφθούμε πως θα είναι πάνω από εκατομμύριο.
Στα των μηχανικών μερών, ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 των 3.8 λίτρων αποδίδει 720 ίππους και 780 Nm ροπής, με τους Ιάπωνες μηχανικούς να αυξάνουν την απόδοση κατά 100 άλογα και 130 Nm σε σχέση με το Nismo GT-R. Επιδόσεις ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά με δεδομένο πως ο εργοστασιακά βελτιωμένος «Godzilla» επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. και δεν σταματά πριν τα 315 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας, το GT-R50 αναμένεται να είναι δεδομένα ταχύτερο.