H SAAB μπορεί να έχει αποσυρθεί από την ενεργό δράση, ωστόσο τα αυτοκίνητά της παραμένουν γοητευτικά χάρη στον ξεχωριστό τους σχεδιασμό, αλλά και τους πολύ δυνατούς υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες τους. Υπερβολικά δυνατούς σε κάποιες περιπτώσεις, καθώς τα σασί των σουηδικών αυτοκινήτων δεν έφερναν βόλτα τον καταιγισμό αλόγων, ενώ και ο εμπρός άξονας συναντούσε τεράστιες δυσκολίες με τη διαχείριση της ισχύος. Όταν κατάφερνε να βάλει τη δύναμη κάτω, όμως, άρχιζαν τα προβλήματα για όποιον κοντράριζε 9-3 MK1. Ειδικά αν ήταν η κορυφαία έκδοση Viggen.
Το «αεροπορικό» 9-3 (Viggen είναι ένα από τα μαχητικά αεροσκάφη της Saab) βασάνιζε τον εμπρός άξονα με 230 ίππους και 350 Nm ροπής, ευγενική προσφορά του 2.3λτ. τετρακύλινδρου τούρμπο στο μηχανοστάσιο. Παρότι σπινάριζε μέχρι τις αρχές της 3ης και υπέφερε από torgue steering («ψάρεμα» στο τιμόνι τέρμα γκάζι, κοινώς), το κορυφαίο 9-3 κατάφερνε να φτάσει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 6,8 δλ., αγγίζοντας τα 250 χλμ./ώρα τελικής. Αριθμοί που εν έτει 1999 δεν έφταναν ούτε καθαρόαιμα sportscars.
Το 9-3 Viggen ακόμα σήμερα μπορεί να προβληματίσει με τις επιδόσεις του πολύ πιο σύγχρονα αυτοκίνητα, αποτελώντας ένα από τα αγαπημένα μοντέλα των φίλων της Saab. Όπως αποδεικνύει ο συγκεκριμένος, επιλέγουν να τα οδηγούν αντί να τα έχουν για καμάρι. Το Viggen που βλέπουμε είναι από τις τελευταίες «φουρνιές» του 2002, έχοντας συμπληρώσει ως στιγμής 434.522 χλμ.! Το λερωμένο παρουσιαστικό κόβει βαθμούς από την εμφάνιση του αμαξώματος, το οποίο ούτως ή άλλως είναι ταλαιπωρημένο, όμως η περιγραφή της αγγελίας αναφέρει πως είναι σχολαστικά συντηρημένο και ελαφρώς βελτιωμένο, με ένα πρώτο στάδιο και ισχύ 260 ίππων. Πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση, που γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρουσα από την τιμή των 4.000 δολαρίων (3.733 ευρώ).