Κάποια αυτοκίνητα, όσα χρόνια και να περάσουν από τότε που παρουσιάστηκαν, θα συνεχίζουν να προκαλούν έντονες συγκινήσεις και να κάνουν την καρδιά «μοτεράκι». Ένα από αυτά τα τετράτροχα δημιουργήματα, είναι η Mercedes CLK DTM AMG.
Το αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στα μεθεόρτια του πρωταθλήματος DTM, το 2005, μέχρι σήμερα παραμένει μια από τις σπανιότερες Mercedes που έχουν κυκλοφορήσει. Εξωτερικά, η μπρουτάλ Mercedes παραμένει μέχρι σήμερα άκρως εντυπωσιακή χάρις στα αεροδυναμικά βοηθήματα, τα φουσκωμένα φτερά, τον προφυλάκτηρα με τις μεγάλες εισαγωγές, το διαχύτη και τις τέσσερις οβάλ απολήξεις πίσω, αλλά και τις ζάντες των 19-20 ιντσών εμπρός-πίσω.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν οι επενδύσεις από ανθρακονήματα, τα αγωνιστικού τύπου μπάκετ καθίσματα, ο συνδυασμός δέρματος-alcantar και το τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος, πριν γίνει απόλυτη τάση στα σπορ -κι όχι μόνο- αυτοκίνητα.
Μόλις 100 κατασκευάστηκαν, μαζί με 80 κάμπριο που ακολούθησαν δυο χρόνια αργότερα. Καταλαβαίνουμε λοιπόν πως όταν κάποια κάνει την εμφάνισή της στα μεταχειρισμένα, τα «καμπανάκια» των συλλεκτών δεν σταματούν να ηχούν. Η συγκεκριμένη αναζητά τον τρίτο της, καθώς έχει ήδη περάσει από δυο γκαράζ. Όχι ότι οδηγήθηκε ιδιαίτερα. Σε διάστημα 13 ετών, το κοντέρ κατέγραψε 10.068 χλμ. Τα περισσότερα από τον πρώτο ιδιοκτήτη και σε διάστημα 4 ετών, όπου έκανε περίπου 9.000 χλμ. Από το 2009 μέχρι το 2012 δεν κυκλοφορούσε ιδιαίτερα, αλλάζοντας τελικά χέρια.
Ο δεύτερος κάτοχος ασχολούνταν ακόμα λιγότερο με την οδήγηση, καθώς μέχρι το 2018 που την πούλησε, ίσα που ξεπέρασε τα 1.000 χλμ. Η Mechatronic την αγόρασε με 10.068 χλμ. στο κοντέρ και το πρώτο πράγμα που έκανε, ήταν να αντικαταστήσει την αντλία καυσίμου και τον αισθητήρα γωνίας τιμονιού, αλλάζοντας παράλληλα λάδια και φίλτρα. Η CLK DTM έκανε βόλτες για άλλα 1.500 χλμ. και σήμερα είναι εκ νέου διαθέσιμη.
Την κίνηση της «πρωταθληματικής» Mercedes αναλαμβάνει ένας μηχανικά υπερτροφοδοτούμενος V8 5.4 λίτρων, με απόδοση 582 ίππων στις 6.100 σ.α.λ. και 800 Nm στις 2.800 σ.α.λ. Ο συνδυασμός του με το 5άρι αυτόματο κιβώτιο, το μπλοκέ διαφορικό και τα ελαστικά 285/30 επιταχύνουν τα 1.675 κιλά του φουσκωμένου αμαξώματος στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,9 δλ., συνεχίζοντας ακάθεκτα μέχρι τα 320 χλμ./ώρα. Όλα αυτά τα πολύ ωραία, αντί «μόλις» 329.000 ευρώ.