Από τα πιο εντυπωσιακά σε σχεδίαση σπορ μοντέλα της Nissan, ήταν και παραμένει το δεύτερης γενιάς 300ZX, που κατασκευάστηκε μεταξύ 1989 και 1996 σε 164.170 αντίτυπα. Ένα καλοδιατηρημένο 300άρι μόνο απαρατήρητο δεν περνάει μέχρι σήμερα, αν και στους δρόμους μας είναι πολύ σπάνιο να το πετύχει κανείς. Ελάχιστα ήρθαν στην Ευρώπη, με το συγκεκριμένο να είναι ένα από τα ακόμα σπανιότερα twinturbo.
Μας έρχεται από το 1996 και παρά τα σχεδόν 30 χρόνια στην πλάτη του, μοιάζει λες και βγήκε χθες από το εργοστάσιο. Αμάξωμα, μηχανικά μέρη και εσωτερικό διατηρούνται σε εντυπωσιακά καλή κατάσταση, με το οδόμετρο να αναγράφει 71.500 χλμ. Μάλιστα, υπάρχει ακόμα το εργοστασιακό κασετόφωνο, το οποίο εννοείται λειτουργεί κανονικότατα. Το χρώμα Dark Blue Metallic είναι από τα πιο σπάνια που έχουν μπει στο Z32 (η αγγελία αναφέρει πως ήταν αποκλειστικό για την τελευταία παρτίδα 300ZX που ήρθαν Ευρώπη) και συνδυάζεται με μπεζ δέρμα στην καμπίνα – κλασικός συνδυασμός («υπουργικό» μπλε αμάξωμα – μπεζ δέρματα μέσα) για πολυτελές αυτοκίνητο των 90’s.
Κάτω από το καπό συναντάμε την κορυφαία εκδοχή VG30 DE V6, που απολαμβάνει την αγκάλη δυο υπερσυμπιεστών. Ο 3.0λιτρος V6 twinturbo ανακοινωνόταν στα 280 άλογα στις 6.400 σ.α.λ. και 375 Nm στις 3.600 σ.α.λ., όμως όλοι ξέρουμε ότι όλα τα γιαπωνέζικα στο μάξιμουμ γραφειοκρατικό της εκεί νομοθεσίας, ξεπερνούσαν τα 300 άλογα. Ο συνδυασμός με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο φέρνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 5,8 δλ. και με πολύ μεγάλη ευκολία τα 250 χλμ./ώρα στο κοντέρ, όπου επεμβαίνει ο ηλεκτρονικός περιοριστής. Το μπλοκέ διαφορικό φροντίζει για την ομαλή μετάβαση της δύναμης από τον πίσω άξονα στο οδόστρωμα, ενώ το ηλεκτρονικό σύστημα τετραδιεύθυνσης Super HICAS αναλαμβάνει τα του στριψίματος.

Το μπλε 300ZX φυλάσσονταν πάντα σε κλειστό και κλιματιζόμενο γκαράζ, κάτι που βοηθά στη διαμόρφωση της τιμής σε επίπεδο 33.000 ευρώ.


















































