To Favorit συγκαταλέγεται στα πιο σημαντικά μοντέλα της Skoda. Παρότι από τα τελευταία της προ VW εποχής, υπήρξε καθοριστικό για την εξαγορά των Τσέχων καθώς η εμπορική του επιτυχία ήταν αυτή που έπεισε τους Γερμανούς, ώστε να επενδύσουν στο project της Μλάντα-Μπόλεσλαβ.
Η μεγάλη γκάμα ήταν σημαντικός παράγοντας της απήχησης στο αγοραστικό κοινό, προσφέροντας μέχρι αγροτική έκδοση. Tο Pick Up δεν έφερε το όνομα Favorit, αλλά δεν έκρυβε κανείς το πού βασιζόταν. Με 4.065 χλστ. μήκους ήταν σχεδόν 200 χλστ. μεγαλύτερο από το Favorit, αλλά εξαιρετικά ευέλικτο σε σύγκριση με τα μεγαλύτερα pick ups. Προσθέστε το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που άγγιζε τα 500 κιλά, μαζί με πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης (μουσαμάς, κάγκελα, πλαστικά κουβούκλια), και έχετε τη συνταγή για μια από τις δημοφιλέστερες επιλογές στις τάξεις των επαγγελματιών, τη δεκαετία του 90. Αυτό που βλέπουμε άνηκε σε έναν τέτοιο, αλλά δεν έχει δουλέψει όσο θα περίμενε κάποιος.
Αγοράστηκε το 1992 και μέχρι σήμερα, 29 χρόνια μετά, έχει καταγράψει μόλις 25.611 χλμ.! Μάλιστα είχε την ευτυχία να πέσει σε σχολαστικό ιδιοκτήτη, που το διατήρησε σχεδόν σε κατάσταση βιτρίνας. Την κίνηση αναλαμβάνει ο τετρακύλινδρος των 1.289 κ.εκ., απόδοσης 62 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 99 Nm στις 3.000 σ.α.λ., σε συνδυασμό με 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Για την απόκτηση όλων αυτών, τώρα, απαιτείται η εκταμίευση 2.500 ευρώ.