Έπειτα από τις περιπέτειες που πέρασε με τα ονόματα και τις νομικές επιπλοκές, στην Ιταλία μάλιστα, η νέα Alfa Romeo Junior πια (πρώην Milano) πραγματοποίησε -τρόπον τινά- το αγωνιστικό της ντεμπούτο, σε έναν από τους πιο ιστορικούς αγώνες.
Το νέο B-SUV των Μιλανέζων συμμετέχει στο Mille Miglia, συνοδεύοντας τις υπόλοιπες Alfa Romeo που θα διασχίσουν την Ιταλία για τη θρυλική διοργάνωση. Πάνω από 50 Alfa, περιλαμβανομένης της αρχέγονης Sprint, παρίστανται στο Mille Miglia, σε σύνολο 400 συμμετοχών. To αυτοκίνητο είναι απολύτως εργοστασιακό, δίχως να διευκρινίζεται ποια έκδοση πατάει στα χνάρια των θρυλικών προγόνων της. Η εξάτμιση πάντως, υποδηλώνει πως κάτω από το καπό υπάρχει θερμικός κινητήρας, ήτοι ο 1.200άρης υβριδικός τούρμπο των 136 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται είτε με κίνηση εμπρός είτε σε όλους τους τροχούς (136 HP Ibrida, 136 HP Q4 Ibrida).
Από πλευράς οδικής συμπεριφοράς, στόχος για την Milano ήταν να αποτελέσει το σπορ σημείο αναφοράς μεταξύ των B-SUV με αποκορύφωμα την έκδοση Veloce που διαθέτει ειδικές βελτιώσεις στον μηχανολογικό τομέα: Το τιμόνι της είναι το πιο γρήγορο της κλάσης και το εμπρός σύστημα έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την απόλυτη ακρίβεια. Φυσικά εφοδιάζεται με τον το Alfa DNA με τις επιλογές Dynamic, Natural και Advanced Efficiency. Ένα ακόμα πρόγραμμα με την ονομασία Q4 είναι αποκλειστικότητα των τετρακίνητων υβριδικών εκδόσεων και ρυθμίζει το σύστημα κίνησης ώστε να μεγιστοποιεί την πρόσφυση σε ολισθηρούς δρόμους.