Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός πως η Porsche δοκιμάζει τα αυτοκίνητά της ενδελεχώς, πριν δώσει το «ΟΚ» για πέρασμα στη γραμμή παραγωγής. Ακόμα και για τα δικά τους δεδομένα, πάντως, η «εκπαίδευση» που έκαναν οι Γερμανοί στη νέα 911 GT3, χαρακτηρίζεται μέχρι βάρβαρη!
Κατά τη διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης, η κορυφαία -από πλευράς προσανατολισμού, γιατί από ισχύ η Turbo δεν πιάνεται- 911 έκανε 5.000 χλμ. χωρίς «ανάσα», στα 300 χλμ./ώρα! Οι μηχανικοί της Porsche πήγαν στην ιδιοκτήτη πίστα του Nardo, στην Ιταλία, και του έδωσαν να καταλάβει. Η οβάλ χάραξη των 23 χλμ. χρησιμοποιήθηκε τόσο για την εξέλιξη της σταθερότητας του αυτοκινήτου σε ταχύτητες κοντά στην τελική, όσο και την ψύξη/αντοχή των μηχανικών μερών, ιδίως του κινητήρα. Οι μόνες φορές που το αυτοκίνητο μπορούσε να ξαποστάσει, ήταν για ανεφοδιασμό καυσίμου.
Ο, αγωνιστικών καταβολών, 4λιτρος ατμοσφαιρικός εξακύλινδρος boxer πέρασε το δικό του Γολγοθά στον πάγκο. Το μοτέρ των 510 ίππων και 469 Nm, με τον κόφτη στις 9.000 σ.α.λ., δοκιμάστηκε για περισσότερες από 22.000 ώρες «στα κόκκινα», σε εξομοιώσεις διαφόρων σιρκουί και με πολύ υψηλό ρυθμό περιστροφής.
Βέβαια, για να πάει ένα αυτοκίνητο στα 300 χλμ./ώρα 16 ώρες σερί, χρειάζεται και αεροδυναμική. Μεγάλο μέρος στην εξέλιξη αυτής έπαιξε η σήραγγα, στην οποία η 992 GT3 χόρεψε με τον άνεμο για πάνω από 160 ώρες και μετείχε σε περισσότερες από 700 προσομοιώσεις. Οι τελευταίες, πέρα από το σετάρισμα των βοηθημάτων, βοήθησαν τους αεροδυναμιστές να αναπαράγουν δυσμενείς συνθήκες που θα μπορούσε να αντιμετωπίσει το αυτοκίνητο, όπως πλάγια ριπή στην τελική, απότομη αλλαγή κατεύθυνσης αέρα εν μέσω στροφής κλπ. Ως αποτέλεσμα, η νέα GT3 παράγει 50% παραπάνω κάθετη δύναμη στα 200 χλμ./ώρα από την προκάτοχο, με την αεροτομή και το splitter στην κανονική τους θέση. Στη μέγιστη κλίση, η αύξηση φτάνει έως το 150%!
Να θυμίσουμε πως η πιο σκληροπυρηνική 911 (μέχρι την παρουσίαση της GT3 RS) διατίθεται με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη PDK, αλλά και 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, επιταχύνει (με το PDK) στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,2 δλ., φτάνει μέχρι τα 317 χλμ./ώρα και γυρνάει το Nurburgring σε 6.59.927.