Πριν από περίπου τρια χρόνια η ιταλική εταιρία Totem Automobilli παρουσίαζε ένα ονειρικό project restomodding, με την αναγέννηση της Alfa Romeo Giulia GT Junior των 60’s και μηχανικά μέρη από τη Giulia QV. Σήμερα η αναγεννημένη Μιλανέζα φτάνει σε επίπεδα ισχύος, που όχι η σημερινή Giulia GTAm, αλλά ούτε η νέα 33 Stradale δεν μπορεί να φανταστεί!
Στην Totem GT Super, όπως ονομάζεται η σαγήνη σε τέσσερις τροχούς, κανονικά ο 2.9 V6 twinturbo αποδίδει 560 ίππους και 700 Nm. Ήδη από την πρώτη έκδοση, δηλαδή, η restomoded GT Junior έχει 40 άλογα/100 Nm παραπάνω από την Giulia QV και 20 άλογα έξτρα από τις GTA/GTAm. Οι Ιταλοί μέχρι πρότινος παρείχαν δυο στάδια βελτίωσης: ένα στα 575 άλογα/720 Nm και το κορυφαίο στα 620 άλογα/790 Nm. Με αυτή την ισχύ και παρότι λείπει ο συνδυασμός 8τάχυτου αυτόματου-launch control της GTA (6άρι χειροκίνητο εδώ), η GT Super επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 3,2 δλ. και φτάνει μέχρι τα 313 χλμ./ώρα τελικής! Πλέον, όμως, υπάρχει νέος αρχηγός στη γκάμα και λέγεται GTAmodificata.
Ο εξακύλινδρος των 2.9 λίτρων έχει δώσει τη θέση του σε έναν ολοκαίνουργιο 3.2 V6 twinturbo, κατασκευασμένο από την Italtecnica Engineering και με μια απίστευτη απόδοση, που φτάνει τους 810 ίππους και τα 730 Nm, έχοντας παράλληλα τη δυνατότητα στροφαρίσματος μέχρι τις 8.500 σ.α.λ.! Ακριβές βάρος δεν ανακοινώνεται, ωστόσο οι Ιταλοί τονίζουν πως το επίσης ολοκαίνουργιο ανθρακονημάτινο πλαίσιο μειώνει σημαντικά την ένδειξη της ζυγαριάς. Σε σχέση με την απλή GT Super το βάρος μειώνεται κατά 200 κιλά, φέρνοντας το σύνολο στα 1.095 κιλά. Ο συνδυασμός αυτός με τα 810 άλογα μας δίνει μια τρομερή αναλογία 1,35 κιλών ανά ίππο, φέρνοντας τη ρετρό Alfa σε περιβάλλον hypercar! Απολύτως λογικό και οι επιδόσεις να κινούνται σε τέτοια επίπεδα, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 2,6 δλ. και την τελική να ξεπερνά κατά πολύ τα 300 χλμ./ώρα (δίχως η Totem Automobili να διευκρινίζει το πόσο).
Τα πάντα στο αμάξωμα είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και ανθρακόνημα, όπως και το σασί, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνται από διπλά ψαλίδια εμπρός-πίσω και συνδυάζονται με ρυθμιζόμενα σε 10 επίπεδα αμορτισέρ της Bilstein. Προαιρετικά διατίθενται ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ή ακόμα και αερανάρτηση. Οι τροχοί είναι 19 ιντσών με ελαστικά Pirelli Trofeo R 235/35 εμπρός και 285/35 πίσω, κρύβοντας αεριζόμενες και τρυπητές δισκόπλακες Brembo (345 χλστ. εμπρός και 330 χλστ. πίσω). Το βαρύ φορτίο της μετάδοσης, τέλος, αναλαμβάνει ένα 6άρι σειριακό κιβώτιο αγωνιστικών προδιαγραφών, με το ανάλογο μπλοκέ στον πίσω άξονα.
Η παραγωγή της ανεπανάληπτης νέας-«παλιάς» GTAmodificata θα περιοριστεί στα μόλις 5 κομμάτια, με την τιμή για καθεμιά να ορίζεται στο εξωφρενικό ποσό των 1,1 εκατ. ευρώ!