Πριν από περίπου δυο χρόνια η ιταλική εταιρία Totem Automobilli παρουσίαζε ένα ονειρικό project restomodding, με την αναγέννηση της Alfa Romeo Giulia GT Junior των 60’s και μηχανικά μέρη από τη Giulia QV. Σήμερα η αναγεννημένη Μιλανέζα φτάνει σε επίπεδα ισχύος, που όχι η QV, αλλά ούτε η Giulia GTAm δεν μπορεί να φανταστεί.
Στην Totem GT Super, όπως ονομάζεται η σαγήνη σε τέσσερις τροχούς, κανονικά ο 2.9 V6 twinturbo αποδίδει 560 ίππους και 700 Nm. Ήδη από την πρώτη έκδοση, δηλαδή, η restomoded GT Junior έχει 40 άλογα/100 Nm παραπάνω από την Giulia QV και 20 άλογα έξτρα από τις GTA/GTAm. Οι Ιταλοί μέχρι πρότινος παρείχαν δυο στάδια βελτίωσης: ένα στα 575 άλογα/720 Nm και το κορυφαίο στα 620 άλογα/790 Nm. Με αυτή την ισχύ και παρότι λείπει ο συνδυασμός 8τάχυτου αυτόματου-launch control της GTA (6άρι χειροκίνητο εδώ), η GT Super επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 3,2 δλ. και φτάνει μέχρι τα 313 χλμ./ώρα τελικής! Πλέον, όμως, υπάρχει νέος αρχηγός στη γκάμα.
Ο εξακύλινδρος των 2.9 λίτρων αποκτά νέα πιστόνια και μεγαλύτερες τουρμπίνες, μαζί με αναβαθμίσεις σε όλα τα παρελκόμενα (εξάτμιση, εισαγωγή, intercooler κλπ), για να φτάσει αισίως στους 740 ίππους και τα 850 Nm! Το βάρος αυξάνεται μόλις κατά 40 κιλά, διαμορφώνοντας τη συνολική ένδειξη της ζυγαριάς στα 1.180 κιλά. Ο συνδυασμός τους με τα 740 άλογα μας δίνει μια απίστευτη αναλογία 1,59 κιλών ανά ίππο, φέρνοντας τη ρετρό Alfa σε περιβάλλον hypercar! Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά εύκολα μπορούμε να τη σκεφτούμε να θέλει λιγότερο από 3,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και να ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα.
Τα περισσότερα τμήματα του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και ανθρακόνημα, ενώ έχουν γίνει πολλές ενισχύσεις για να αντέξει το σασί την υψηλή απόδοση. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και συνδυάζονται με ρυθμιζόμενα σε 10 επίπεδα αμορτισέρ της Bilstein. Προαιρετικά διατίθενται ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ή ακόμα και αερανάρτηση. Οι τροχοί είναι 18 ιντσών με ελαστικά Pirelli Trofeo R 225/40 εμπρός και 255/40 πίσω, κρύβοντας αεριζόμενες και τρυπητές δισκόπλακες Brembo (345 χλστ. εμπρός και 330 χλστ. πίσω).
Η παραγωγή της ανεπανάληπτης νέας-«παλιάς» GT Junior θα περιοριστεί στα μόλις 10 κομμάτια (άλλα τόσα η ηλεκτρική GΤelectric), με αρχική τιμής τις 460.000 ευρώ.