Πριν από περίπου ενάμιση χρόνο η ιταλική εταιρία Totem Automobilli παρουσίαζε την GΤelectric. Μια ηλεκτρική μετενσάρκωση της Alfa Romeo Giulia GT Junior, με 518 ίππους και 940 Nm. Σήμερα, η θρυλική Ιταλίδα αποκτά τον κινητήρα που της αρμόζει και μετατρέπεται σε όνειρο!
Οι Ιταλοί πήραν τον 2.9 V6 twinturbo της σημερινής Giulia GTA και τον έβαλαν στο κορμί της restomodded Junior, δημιουργώντας την GT Super. Ως «δότης» για να δημιουργηθεί το μοναδικό αυτό μοντέλο, χρησιμοποιήθηκε η Alfa Romeo Giulia GT Junior 1300/1600 του 1970-1975. Όμως μόνο το 10% του πλαισίου διατηρήθηκε για να φτιαχτεί ο σύγχρονος απόγονος.
Τα περισσότερα τμήματα του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και ανθρακόνημα, ενώ έχουν γίνει πολλές ενισχύσεις για να αντέξει το σασί την υψηλή απόδοση. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και συνδυάζονται με ρυθμιζόμενα σε 10 επίπεδα αμορτισέρ της Bilstein. Προαιρετικά διατίθενται ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ή ακόμα και αερανάρτηση. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με ελαστικά Pirelli Trofeo R 225/40 εμπρός και 255/40 πίσω, κρύβοντας αεριζόμενες και χαρακτές δισκόπλακες Brembo (345 χλστ. εμπρός και 330 χλστ. πίσω).
Η μορφή της GT Super αιχμαλωτίζει κάθε βλέμμα, με τις αισθησιακές καμπύλες και το συνδυασμό πράσινου αμαξώματος-χρυσαφί ζαντών, ενώ δεν λείπει ούτε το τετράφυλλο της Autodelta. Στο ρετρο-μοντέρνο εσωτερικό ο συνδυασμός του δέρματος με το ανθρακόνημα, τα μεταλλικά τμήματα από αλουμίνιο και τα δύο ψηφιακά στρογγυλά όργανα έχουν ταιριάξει τέλεια μεταξύ τους, όπως και οι καφέ δερμάτινες επενδύσεις που μοιάζουν βγαλμένες από τα 70’s.
Οι διαστάσεις παραμένουν στα «κυβικά» της GT Electric, ήτοι μήκος 4.080 χλστ., πλάτος 1.760 χλστ., ύψος 1.240 χλστ., μεταξόνιο 2.401 χλστ.Αυτό που σίγουρα αλλάζει προς τα κάτω είναι το βάρος, καθώς η Super δεν έχει να αντιμετωπίζει το βάρος ηλεκτροκινητήρα και μπαταριών. Αντίθετα, εδώ έχουμε τον 2.9 V6 twinturbo της καινούργιας Giulia GTA, σε τρεις εκδόσεις ισχύος, που καλείται να κινήσει μόλις 1.140 κιλά!
Στη βασική του μορφή παράγει 560 ίππους και 700 Nm (+20 ίππους σε σχέση με την GTA), στο δεύτερο στάδιο 575 ίππους και 720 Nm, ενώ στο κορυφαίο φτάνει τα 620 άλογα και τα 790 Nm. Με αυτή την ισχύ και το launch control ενεργοποιημένο (κοινά ηλεκτρονικά και 8άρι αυτόματο με την Giulia GTA), η GT Super επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 3,2 δλ. και φτάνει μέχρι τα 313 χλμ./ώρα τελικής!
Η παραγωγή της ανεπανάληπτης νέας-«παλιάς» GT Junior θα περιοριστεί στα μόλις 10 κομμάτια (άλλα τόσα η ηλεκτρική), με αρχική τιμής τις 460.000 ευρώ.