To Microlino κατεβαίνει σε ισχύ και ηλικιακό όριο οδήγησης, μπαίνοντας στον κόσμο των 16χρονων και προσφέροντας μια νέα εναλλακτική στην κατηγορία των ελαφρών τετράκυκλων, απέναντι στα Citroen Ami και Fiat Topolino.
Το Microlino Lite εξωτερικά και εσωτερικά είναι ίδιο με το κανονικό μοντέλο, πέρα από το ότι διατίθεται αποκλειστικά στα χρώματα Venice Blue και Berlin Anthracite δίχως την επιλογή διχρωμίας με την οροφή, όπως στην ισχυρότερη έκδοση. Οι πορτοκαλί λεπτομέρειες στα σήματα, τα αυτοκόλλητα στις πόρτες, το περίγραμμα των παραθύρων και των προβολέων είναι αποκλειστικές για το Lite, χαρίζοντας στο βασικό Microlino τη δική του ταυτότητα. Κατά τα λοιπά, το αλουμινένιο αμάξωμα, η ενισχυμένη με πόρτα χάλυβα και το αυτοφερόμενο πλαίσιο (πρώτο μοντέλο στην κατηγορία με αυτή την τεχνοτροπία) συνεχίζουν να συμβάλλουν στην ασφάλεια, αλλά και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του λιλιπούτειου οχήματος.
Ελαφρώς διαφοροποιημένη εμφανίζεται η γκάμα των μπαταριών, καθώς στο Lite προσφέρονται μόνο οι 5,5 kWh και 11 kWh με μάξιμουμ αυτονομία 100 και 177 χλμ. αντίστοιχα. Εκεί που το βασικό Microlino κάνει τη μεγάλη διαφορά, είναι στην ισχύ και την ταχύτητα. Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα μειώνεται στα 12 άλογα (από 17), αλλά κυριότερα ο ηλεκτρονικός περιοριστής επεμβαίνει 45 χλμ./ώρα νωρίτερα. Ενώ το κανονικό Microlino μπορεί να φτάσει μέχρι τα 90 χλμ./ώρα, το Lite οριοθετείται στα 45 χλμ./ώρα. Κάτι που το καθιστά σύννομο με τις προδιαγραφές των quadcycles, επιτρέποντας σε έφηβους 16 ετών να κάθονται πίσω από το τιμόνι του. Σε Ιταλία και Γαλλία μάλιστα, το κατώτατο όριο για ελαφρά τετράκυκλα είναι στα 14 έτη!
Τιμή ακόμα δεν ανακοινώνεται, όμως σίγουρα το Lite θα ξεκινά χαμηλότερα από τις 19.400 ευρώ (με επιδότηση) του Microlino.