Το 1999 σε κάποιους φαίνεται σαν προχθές, αλλά έχουν ήδη περάσει 25 χρόνια από την τελευταία χρονιά του προηγούμενου millenium. Τότε ήταν που μάθαμε για πρώτη φορά το όνομα «Pagani», μέσα από ένα μνημειώδες υπεραυτοκίνητο που δοξάζεται ακόμα σήμερα. Η Zonda δεν έβαλε απλά στο χάρτη των supercars μια άγνωστη εταιρία, αλλά τον έφερε στα μέτρα της. Για να γιορτάσει τα γενέθλια της πιο σημαντικής της δημιουργίας, η Pagani δημιούργησε τη μοναδική Alisea.
Το πρωτότυπο αποτελεί προϊόν σχεδιασμού από φοιτητές του Istituto Europeo di Design, μεταφέροντας τις γραμμές της Zonda στο μέλλον. Οι ανάγλυφες και ρευστές γραμμές έχουν επιτευχθεί μέσω της αφαίρεσης των αεραγωγών και των αεροδυναμικών βοηθημάτων, ενώ τη θέση των καθρεπτών παίρνουν κάμερες. Η χαρακτηριστική «καλύπτρα» στην καμπίνα των επιβατών, η διπλοφάναρη διάταξη μπροστά και οι τετραπλές εξατμίσεις α λα πολυβόλο δεν γινόταν να λείπουν, έστω κι αν κάτω από το αμάξωμα των 4.521 χλστ. (4.395 χλστ. η Zonda) δεν υπάρχει κινητήρας – ούτε εσωτερικό, άλλο που δημοσιεύονται ψηφιακές εικόνες (με το κοντέρ να τερματίζει στα 410 χλμ./ώρα κιόλας).
Η Alisea είναι ένα στατικό μοντέλο κλίμακας 1:1, που εξυπηρετεί καθαρά λόγους καλλωπισμού και παροχής σχεδιαστικών κατευθύνσεων. Στοιχεία από την Alisea δεν αποκλείεται να βρουν το δρόμο προς μελλοντικές Pagani παραγωγής, ενώ αν βρεθεί κάποιος πολυεκατομμυριούχος που να θέλει μια πραγματική Alisea, η Pagani δεν υπάρχει περίπτωση να πει «όχι». Το πάτωμα και τα μηχανικά μέρη της Utopia, που παράλληλα είναι κοντά σε διαστάσεις (4.597 χλστ. μήκος), περιμένουν την τραπεζική κατάθεση. Φαντάζεστε ένα τέτοιο τετράτροχο, με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και 6.0 V12 twinturbo 864 ίππων; Σίγουρα κάποιος κροίσος το κάνει και ετοιμάζει προσφορά στην Pagani, ώστε να γίνει πραγματικότητα το φουτουριστικό hypercar που θαυμάζουμε.