H Pagani είναι ίσως ο μοναδικός κατασκευαστής που απαρνείται την ηλεκτροκίνηση, αλλά και δεσμεύεται πως θα συνεχίσει να το κάνει στο μέλλον. Μια νοοτροπία που πηγάζει από τις ρίζες της ίδιας, της φιλοσοφίας του Horacio Pagani, και η οποία διέπει όλα τα αυτοκίνητα -σημερινά και επερχόμενα0 της φίρμας από το Σαν Τσεζάριο.
Ο πρεσβύτερος Pagani είχε ανακοινώσει από πέρσι πως η εταιρία του δεν επρόκειτο να ασχοληθεί με ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, εξελίσσοντας αντί αυτού ένα νέο 12κύλινδρο σύνολο με χειροκίνητο κιβώτιο. Μια κίνηση που οδήγησε στην παρουσίαση της αμύθητης Utopia, ενός εκ των απειροελάχιστων supercars/hypercars με μηχανική μετάδοση και χωρίς υποβοήθηση από ηλεκτροκινητήρα. Ο νεότερος Pagani, ονόματι Christopher, δήλωσε στο βρετανικό Top Gear πως αυτή η «πιουριστική (εκ του pure)» κατεύθυνση θα συνεχίσει αμετάκλητα, για έναν πολύ απλό λόγο: το βάρος.
«Θέλουμε να δημιουργούμε ελαφριά αυτοκίνητα. Αν παρατηρήσετε, όλα τα Pagani χαρακτηρίζονται από το χαμηλό τους βάρος. Επιλογή που γίνεται συνειδητά. Πρέπει να έχεις μια διαφορετική αίσθηση από κάθε τι άλλο, όταν οδηγείς ένα Pagani. Κάποιες φορές το λες διασκέδαση, κάποιες απόλαυση. Σε κάθε περίπτωση, όμως, για να το πετύχεις χρειάζεσαι χαμηλό βάρος. Συνεπώς, με την υπάρχουσα τεχνολογία, δεν μπορούμε να φτιάξουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο όπως το θέλουμε. Οπότε δεν το φτιάχνουμε καθόλου». Αυτό σημαίνει πως δεν εξετάζει καν το ενδεχόμενο η ιταλική εταιρία; To αντίθετο.
Ο Christopher Pagani δήλωσε πως γίνονται συζητήσεις με τη Mercedes-AMG -που τροφοδοτεί από το Zonda την Pagani με κινητήρες- προκειμένου να εξεταστεί η χρήση των εξηλεκτρισμένων τους συνόλων, ακόμα και κάποιας ηλεκτρικής πλατφόρμας: «Έχουμε συνεχώς συναντήσεις μαζί τους, αξιολογώντας κάθε πιθανότητα. Είναι ο επίσημος συνεργάτης μας, οπότε όταν χρειαστεί να εξελίξουμε ηλεκτρικό μοντέλο, θα πάρουμε τις τελικές αποφάσεις από κοινού».