Πριν 4 χρόνια είδαμε έκθαμβοι την Automobili Amos, να παρουσιάζει τη Delta Futurista. Ένα ονειρικό restomod της θρυλικής Integrale, με πάνελ από ανθρακονήματα και τιμή 300.000 ευρώ, που οδήγησε στη γιγάντωση ολόκληρου του κλάδου restomodding και έφερε πάλι κοντά μας θρυλικές παρουσίες του χθες, σήμερα.
Πλέον, η ιταλική εταιρία ετοιμάζεται για το επόμενο -και πιο χωμάτινο- βήμα με τη Safarista, ρίχνοντας αυλαία στη Futurista με το πιο κατάλληλο «κοστούμι»: αυτό της Martini Racing. Η Automobili Amos ντύνει τη Futurista στα χρώματα, με τα οποία η HF Integrale έγραψε Ιστορία στο WRC και δημιούργησε ένα από τα πιο διάσημα liveries στα χρονικά της αυτοκίνησης. Αντί για «Martini Racing» αναγράφεται «Martini Legacy», όμως το όλο παρουσιαστικό θυμίζει εξαιρετικά τις Delta που «σκούπιζαν» τα πρωταθλήματα στα τέλη των 80’s – αρχές 90’s.
Όπως όλες οι Futurista, έτσι και η τελευταία Martini βασίζεται στη Delta Integrale 16v του 1989 και είναι εξολοκλήρου αναβαθμισμένη, με τα περισσότερα κομμάτια του αμαξώματος (καπό, εμπρός προφυλακτήρας, μάσκα, πόρτα πορτμπαγκάζ, αεροτομή, πίσω προφυλακτήρας) να κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, συνδυαζόμενα και με γενναία χρήση αλουμινίου. Το τελικό αποτέλεσμα είναι 1.250 κιλά, που κινούνται από μια βελτιωμένη εκδοχή του 2.0λιτρου τετρακύλινδρου τούρμπο στα 330 άλογα.
Ο κύκλος των 20 Futurista κλείνει, λοιπόν, εκείνος των 10 Safarista ανοίγει. Τιμή δεν ανακοινώνεται από την Automobili, αλλά ούτως ή άλλως είναι σχετική. Η Futurista είχε ανακοινωθεί στις 300.000 ευρώ, ωστόσο η πρώτη είχε πουληθεί έναντι 610.000 ευρώ! Οπότε, κατά πάσα πιθανότητα, και η τελευταία δεν θα φύγει στο βασικό κόστος. Η Safarista από τη μεριά της, τώρα, εκκινεί από τις 570.000 ευρώ και η παραγωγή της θα περιοριστεί στις 10 μονάδες.