Νέο Toyota Camry και χωρίς υβριδικό μοτέρ

Η είδηση δεν είναι να βλέπεις νέο Toyota με υβριδικό κινητήρα, αλλά το ανάποδο. Το νέο Camry κάνει αυτή τη διαφορά, προσφέροντας την επιλογή και παραδοσιακού θερμικού μοτέρ δίχως ηλεκτρική υποβοήθηση.

Σε θέμα σχεδίασης το νέο Camry δανείζεται στοιχεία από τα C-HR, Prius και Crown, αποκτώντας το χαρακτηριστικό εμπρός μέρος με τα περίτεχνα φωτιστικά σώματα και τα LED που αγκαλιάζουν τις άκρες. Ο προφυλακτήρας επίσης είναι ανασχεδιασμένος, με πιο σπορ και αιχμηρά χαρακτηριστικά, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα νέα χρώματα και οι νέες ζάντες (από 16 ως 18 ίντσες). Ίδιας έκτασης αλλαγές και στο πίσω μέρος, όπου το ενδιαφέρον συγκεντρώνουν τα ανασχεδιασμένα φανάρια. Διαστάσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεδομένου πως οι διαφοροποιήσεις του νέου από το προηγούμενο δεν είναι θεμελιώδεις, θα πρέπει να περιμένουμε μήκος πλησίον των 4,9 μέτρων, πλάτος στα 1.840 χλστ., μεταξόνιο στα 2.820 χλστ. και ύψος στα 1.445 χλστ. – παρεμφερές μπόι με του απερχόμενου, δηλαδή.

Στο εσωτερικό συναντάμε μεγαλύτερη οθόνη αφής 12,3 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό (στις πλούσιες εκδόσεις, 8 ιντσών στις υπόλοιπες) και ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών δίπλα της, μαζί με ακόμα πιο ποιοτικά πλαστικά και υφάσματα/δέρματα. Προαιρετικά διατίθεται head-up display 10 ιντσών, ενώ η ηχητική απόλαυση των επιβατών είναι έργο ενός ηχοσυστήματος 9 ηχείων από τη JBL.

Στα μηχανικά μέρη τώρα, εννοείται βρίσκουμε υβριδικές επιλογές. Ο 2.5άρης ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος συνεργάζεται με δύο ή τρεις ηλεκτροκινητήρες σε αποδόσεις 225 ή 235 ίππων. Το μπροστοκίνητο Camry παντρεύει τον 2.5λτ. με 2 ηλεκτρικά μοτέρ, δίνοντας στον οδηγό του 225 άλογα, ενώ το AWD έχει έναν έξτρα ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, που ανεβάζει τη συνδυαστική ισχύ στα 235 άλογα. Η μεγάλη προσθήκη, ωστόσο, έχει να κάνει με την επιστροφή του απλού μοτέρ των 2.5 λίτρων, σε συγκεκριμένες αγορές. Στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Κατάρ και τη Σαουδική Αραβία, όπου το Camry είναι δημοφιλέστατο αλλά όχι και οι υβριδικοί κινητήρες, διατίθεται και πάλι ο 2.5λτ. των 204 ίππων και 240 Nm. Όπως βλέπουμε υστερεί σε απόδοση έναντι των υβριδικών, αλλά κερδίζει σε μετάδοση (8άρι αυτόματο κιβώτιο αντί CVT).

Το αμιγώς θερμικό Camry ξεκινά στα Η.Α.Ε. από τις 109.900 ντιράμ (26.788 ευρώ), ενώ το υβριδικό από τις 123.900 ντιράμ (30.199 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store