Το νέο Suzuki Swift δεν έχει έκδοση Sport, κάτι που σημαίνει ότι πλέον δεν μπορούμε να αποκτήσουμε την κορυφαία έκδοση του ιαπωνικού σουπερμίνι. Στην Ιαπωνία, ωστόσο, συνεχίζει να διατίθεται το Swift Sport της απερχόμενης γενιάς, έστω κι αν ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει την αγορά με την έκδοση Final Edition.
Οι διαφορές σε σχέση με το απλό Swift Sport εντοπίζονται στο μαύρο χρώμα της μάσκας, των νέων 17άρηδων τροχών, των καλυμμάτων στους καθρέπτες και την οροφή, σε συνδυασμό με τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων, το κόκκινο-μαύρο σήμα στην πόρτα του πορτμπαγκάζ και τα αυτοκόλλητα στις πίσω κολώνες. Στο εσωτερικό είναι εντονότερη η παρουσία της απομίμησης αλουμινίου σε ταμπλό-κεντρική κονσόλα-πόρτες, ο συνοδηγός βλέπει μπροστά του την επιγραφή «Sport» και ο λεβιές του κιβωτίου την πλακέτα «ZC33S powered by Suzuki» (όπου ZC33S, η κωδική ονομασία του αυτοκινήτου). Τα μπάκετ καθίσματα και τα αλουμινένια πεντάλ μεταφέρονται αυτούσια, από το κανονικό Swift Sport.
Κάτω από το καπό αναλαμβάνει ο γνώριμος τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος 1.4 BoosterJet, χωρίς τη συνδρομή ήπιας υβριδικής τεχνολογίας όπως ξέραμε εδώ. Στην Ιαπωνία ο κινητήρας διατηρεί τη μορφή προ-υβριδοποίησης στην Ευρώπη, που κατέβασε την ισχύ στα 129 άλογα, παράγοντας 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ.και 230 Nm στις 2.500-3.000 σ.α.λ. Η συνεργασία του με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο (προσφέρεται και με αυτόματο ισάριθμων σχέσεων) εξασφαλίζει πολύ καλές επιδόσεις, όπως φανερώνουν τα 8,1 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και η τελική των 210 χλμ./ώρα.
Η παραγωγή του Swift Sport ZC33S Final Edition θα ξεκινήσει το Μάρτιο του 2025 και θα διαρκέσει μέχρι το Νοέμβριο του ίδιου έτους, με τιμή εκκίνησης 2.329,800 γεν (14.480 ευρώ) για το χειροκίνητο και 2.401.300 γεν (14.861 ευρώ) για το αυτόματο.