Πρωτόγνωρες καταστάσεις για smart από το μεγαλύτερο μοντέλο της γκάμας, που φτάνει την ισχύ σε επίπεδα ζήλειας ακόμα και για υπεραυτοκίνητα. Το νέο #5 εμφανίστηκε στην έκδοση παραγωγής του, φανερώνοντας ιπποδυνάμεις που αγγίζουν τα 650 άλογα και αυτονομία που ξεπερνά τα 740 χλμ.!
Το 5άρι smart μεταφέρει πολλά από τα στοιχεία του #5 Concept, αφήνοντας κατά μέρους τα φουσκώματα και τα χωμάτινα ελαστικά. Τα φανταχτερά LED εμπρός-πίσω πάντως, περνάνε στο τελικό προϊόν. Οι προφυλακτήρες είναι ελαφρώς διαφορετικοί, αλλά εξακολουθούν να δίνουν χαρακτήρα στο μεγαλύτερο Smart που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα. Κι όταν λέμε για μεγάλο αυτοκίνητο, μιλάμε για μήκος πάνω από τα 4,7 μέτρα! To #5 εκτείνεται σε 4.705 χλστ., την ώρα που το πλάτος φτάνει τα 1.920 χλστ., το ύψος τα 1.705 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.900 χλστ. – όλα αριθμοί ρεκόρ για smart.
Με τέτοιο μπόι δεν είναι να απορείς με τα 1.060 χλστ. χώρου για το κεφάλι, που προσφέρει στους πίσω επιβάτες, ούτε με το χώρο αποσκευών που μπορεί να φτάσει τα 1.530 λίτρα (κατόπιν αναδίπλωσης των πίσω καθισμάτων), συν τα 72 λίτρα του εμπρός πορτμπαγκάζ (frunk) και τις 34 θήκες για μικροαντικείμενα στην καμπίνα. Συνολικά, δηλαδή, το μεγαλύτερο smart όλων των εποχών δύναται να κουβαλήσει έως πάνω από 2.000 λίτρα μπαγκαζιών, μαζί με 5 επιβάτες κι όλες τους τις ανέσεις. Ανέσεις που περιλαμβάνουν εμπρός καθίσματα με μέγιστη γωνία ανάκλησης 121 μοιρών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,3 ιντσών, οθόνη αφής 13 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων, άλλη μία 13άρα οθόνη για το συνοδηγό, head-up display επαυξημένης πραγματικότητας 25,6 ιντσών, ambient φωτισμό με περισσότερες από 260 αποχρώσεις και ηχοσύστημα Sennheiser 21 ηχείων (συν ένα φορητό).
Το #5 πατάει σε πλατφόρμα της Geely (την SEA/Sustainable Experience Architecture συγκεκριμένα, στην οποία βασίζεται και το Volvo EX30) και αξιοποιεί αρχιτεκτονική 800 Volt, προσφερόμενο σε 4 διαφορετικές εκδόσεις ισχύος. Οι δικίνητες επιλογές κινούνται από ηλεκτροκινητήρα 340 ή 363 ίππων τοποθετημένο πίσω, ενώ οι τετρακίνητες προσθέτουν μοτέρ 224 ίππων και στον εμπρός άξονα. Όταν αυτός συνδυάζεται με τον κινητήρα των 363 ίππων, φτάνει τη συνολική απόδοση στα 587 άλογα. Το κορυφαίο #5 όμως, έχει στον πίσω άξονα ηλεκτροκινητήρα 422 ίππων. Συνδυαστικά, δηλαδή, δίνει στο δεξί πεντάλ 646 άλογα! Τα στοιχεία ισχύος αφορούν το κινεζικό #5, αλλά κατά πάσα πιθανότητα είναι κοινά με του ευρωπαϊκού (που ακόμα δεν ανακοινώνονται). Η μπαταρία ανέρχεται στα 100 kWh και προσφέρει αυτονομία άνω των 740 χλμ., φορτίζοντας από 10 σε 80% μέσα σε μόλις 15 λεπτά.
Το νέο #5 θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα στην Κίνα τους προσεχείς μήνες, ενώ λίγο αργότερα θα έρθει στην Ευρώπη.