Η Peugeot δεν μας έχει κάνει το χατίρι να βγάλει καινούργιο Rallye, παρά τις χρόνιες εκκλήσεις μας. Νέο Rallye κυκλοφόρησε βέβαια, βασισμένο στο 208, αλλά για περιορισμένα αντίτυπα κι αυτό, μετά από πρωτοβουλία ντίλερ στην Ελβετία. Παρόλα αυτά, το νέο 208 Racing επαναφέρει τις αγνές μνήμες από τη γαλλική «βόμβα», έστω κι αν δεν μπορεί να κυκλοφορήσει κανονικά στο δρόμο.
Το 208 Racing παίρνει θέση στη βάση των αγωνιστικών Peugeot, με σκοπό τη συμμετοχή στο νεοσύστατο πρωτάθλημα FR6 Trophy. Μια διοργάνωση που θα αποτελεί μέρος του Γαλλικού Πρωταθλήματος Ράλλυ, δίνοντας την ευκαιρία σε νέους αγωνιζόμενους να δείξουν τις ικανότητές τους με σχετικά χαμηλό κόστος, σε αυτοκίνητα όσο το δυνατόν πιο κοντά σε εκείνα της παραγωγής. Το 208 Racing εξελίχθηκε από τη Stellantis Motorsport, με προδιαγραφές που το τοποθετούν κάτω από το Rally4. Εμφανισιακά μοιάζουν, ενώ και εσωτερικά το roll cage, ο πυροσβεστήρας, τα μπάκετ καθίσματα και η ειδική επένδυση στο ταμπλό (που περιορίζει τις αντανακλάσεις), προέρχονται από το 208 Rally4.
H ανάρτηση και τα φρένα έχουν σεταριστεί έπειτα από feedback, που οι μηχανικοί πήραν από επαγγελματίες οδηγούς αγώνων. Τα στάνταρ ελαστικά Michelin Pilot Sport PS5 επίσης βοηθούν στη διατήρηση του κόστους χαμηλά, όπως και η προετοιμασία του κινητήρα. Ο 1.2000άρης τρικύλινδρος τούρμπο έχει ανέβει στα 145 άλογα, κερδίζοντας 45 ίππους σε σχέση με το 208 1.2 PureTech παραγωγής, αλλά ταυτόχρονα μένει 67 άλογα μακριά από το ανώτερο 208 Rally4 (212 ίπποι). Για τα 1.050 κιλά που ζυγίζει το 208 Racing πάντως, μια χαρά είναι 145 ίπποι (7,24 κιλά ανά ίππο). Η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, με κοντή κλιμάκωση και short shift.
Το κυριότερο προσόν και νούμερο ένα στόχος του 208 Racing, φυσικά, δεν είναι άλλος από το χαμηλό κόστος αγοράς και χρήσης. Η τιμή στη Γαλλία ορίζεται στις 38.900 ευρώ, τη στιγμή που το 208 Rally4 ξεκινά από τις 66.000 ευρώ.