Αγροτικά δεν έχουμε δει ακόμα εδώ από τη BYD, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Στο Μεξικό, για παράδειγμα, έκανε ντεμπούτο το Shark. Ένα plug-in υβριδικό pick up, με ισχύ που κάνει το Ford Ranger Raptor να χαμηλώνει το βλέμμα!
Ο «Καρχαρίας» των Κινέζων φέρνει αρκετά σε ανάλογο μοντέλο της Ford, συγκεκριμένα στο F-150 Lightning. Ο τρόπος που διαμορφώνεται το εμπρός μέρος, με την ογκώδη ορθογώνια μάσκα και τα φωτιστικά σώματα που την πλαισιώνουν, να παραπέμπει ξεκάθαρα στο ηλεκτρικό F-150. Πίσω η εμφάνιση είναι πιο παραδοσιακή, με δυο κάθετα φανάρια πέριξ της καρότσας, αλλά επίσης ενωμένα μέσω LED λωρίδας. Αυτό που τραβάει περισσότερο το βλέμμα στο Shark πάντως, είναι το επιβλητικό παράστημα. Η BYD υποστηρίζει πως είναι το μεγαλύτερο μοντέλο της κατηγορίας, με μήκος 5.457 χλστ. (1.971 χλστ. το πλάτος, 1.925 χλστ. το ύψος) – αριθμός που ξεπερνά τόσο το Ranger (5.357 χλστ.) όσο και το Toyota Hilux (5.325 χλστ.), ή το Tacoma μιας και μιλάμε για Αμερική (5.410 χλστ.).
Το εσωτερικό μόνο αγροτικό δεν θυμίζει, με δυο μεγάλες οθόνες μπροστά (10,25 ίντσες το ψηφιακό καντράν) και δίπλα (12,8 ίντσες το infotainment) από τον οδηγό να καταλαμβάνουν το μεγαλύτερο μέρος του ταμπλό. Οι λειτουργίες Apple CarPlay και Android Auto είναι στάνταρ, όπως και το head-up display των 12 ιντσών. Μοναδικό χαρακτηριστικό το σύστημα καραόκε, που συνοδεύεται κανονικά από μικρόφωνο!
Την κίνηση του Shark αναλαμβάνει ένα plug-in υβριδικό σύνολο, αποτελούμενο από υπερτροφοδοτούμενο 1.500άρη τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα και τουλάχιστον έναν ηλεκτροκινητήρα (δεν δίνει λεπτομέρειες η BYD), που παράγουν συνδυαστικά 436 ολόκληρα άλογα! Ισχύς που εξασφαλίζει 0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ., παρά το γεγονός ότι το βάρος ξεπερνά τους 2 τόνους. Την ίδια στιγμή η καρότσα μπορεί να σηκώσει βάρη έως 835 κιλών, ενώ η ικανότητα ρυμούλκησης ανέρχεται στα 2.500 κιλά. Η ηλεκτρική αυτονομία αναφέρεται στα 100 χλμ., αλλά στον κύκλο NEDC (οπότε σημαντικά λιγότερο σε WLTP), με τη φόρτιση από 30 σε 80% να ολοκληρώνεται σε 30 λεπτά.