Στην Ελλάδα έχουμε να δούμε χρόνια νέο σεντάν Honda, από την εποχή του αντίστοιχου Civic προηγούμενης γενιάς. Σε άλλες περιοχές του κόσμου, όμως, τα τετράθυρα της ιαπωνικής εταιρίας συνεχίζουν κανονικά, με πολύ καλή εμπορική πορεία. Και δεν μιλάμε μόνο για τα Civic Sedan και Accord, αλλά για το μικρό Amaze.
Αρκετά μακριά από εδώ και συγκεκριμένα στην τεράστια και αναπτυσσόμενη αγορά της Ινδίας, η Honda λανσάρισε το ανανεωμένο Amaze (εκπλήσσω). Σχεδιαστικά και με βάση τα δικά μας αισθητικά πρότυπα σίγουρα δεν εκπλήσσει, αλλά για τα δεδομένα της Ινδίας μια χαρά είναι. Χαρακτηριστικά, εξάλλου, το γεγονός πως η Honda το αναφέρει ως «πολυτελές οικογενειακό σεντάν». Το τριών όγκων αμάξωμά του έχει μήκος κάτω από 4 μέτρα (ενδεικτικά 4.044 χλστ. το Jazz), πλάτος 1.695 χλστ. ύψος 1.498 χλστ. και μεταξόνιο 2.470 χλστ.
Το ανανεωμένο (κι ας το χαρακτηρίζει 3η γενιά η Honda) Amaze φέρει σχεδιαστικές αλλαγές στο εμπρός και πίσω τμήμα, με τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και τα νέα φωτιστικά σώματα (τα πίσω έμπνευσης Accord) να χαρακτηρίζουν την εμφάνιση. Πολύ περισσότερες οι αλλαγές στην καμπίνα, όπου (προαιρετικά) συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών και infotainment 8 ιντσών. Από πλευράς χώρων τώρα, το Amaze μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση τέσσερις επιβάτες και τις αποσκευές τους, στο ευρύχωρο πορτμπαγκάζ των 416 λίτρων.
Την κίνηση του Amaze αναλαμβάνει πλέον μόνο ένας βενζινοκινητήρας, τη στιγμή που το απερχόμενο διέθετε και ντίζελ . Ο 1.2 λτ. i-VTEC των 90 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 110 Nm στις 4.800 σ.α.λ. είναι μονόδρομος για τους αγοραστές, σε συνεργασία με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT. Οι τιμές του Amaze 1.2 i-VTEC ξεκινούν στην Ινδία από τις 799.000 ρουπίες (8.991 ευρώ) και φτάνουν μέχρι τα 1.089.000 ρουπίες (12.255 ευρώ), ανάλογα την έκδοση και τον εξοπλισμό.