Η MG παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του HS, το οποίο υιοθετεί ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση και αιχμηρές γραμμές, φέρνοντας σε δύσκολη θέση τους Ιάπωνες πρωταγωνιστές της κατηγορίας.
Το HS είναι μεγαλύτερο από τα C-SUV, φτάνοντας σε μήκος τα 4.655-4.670 χλστ. ανάλογα την έκδοση και τη διαμόρφωση των προφυλακτήρων (1.890 χλστ. το πλάτος, 2.765 χλστ. μεταξόνιο). Από πλευράς διαστάσεων, δηλαδή, ξεπερνά το Nissan Qashqai (4.425 χλστ.) και έρχεται στα ίδια επίπεδα με το X-Trail (4.680 χλστ.), υπερβαίνοντας και το Toyota RAV4 (4.610 χλστ.). Σε σχέση με το απερχόμενο HS πάντως, η διαφορά δεν είναι τόσο μεγάλη όσο αφήνουν να φανεί οι γραμμές του καινούργιου (4.610 χλστ.).
Στο εσωτερικό κυριαρχεί η ενιαία διάταξη των διπλών οθονών 12,3 ιντσών στην κορυφή του ταμπλό, ενώ η βελτίωση στην ποιότητα υλικών και επενδύσεων φαίνεται ακόμα κι από τις φωτογραφίες. Η MG το αναφέρει περήφανα στην περιγραφή της καμπίνας, όπως και την ευρυχωρία. Πέντε ενήλικες επιβάτες θα βρουν πανεύκολα τη βολή τους, βάσει των όσων υποστηρίζουν οι Κινέζοι τουλάχιστον, μαζί με 507 λίτρα για τις αποσκευές τους (+44 λίτρα συγκριτικά με το σημερινό HS).
Στον τομέα των κινητήρων, η κατάσταση παραμένει ως είχε στο θερμικό σκέλος, αλλά αναβαθμίζεται σημαντικά στο plug-in υβριδικό. Δυο σύνολα φροντίζουν για την κίνηση του HS, ένα υπερτροφοδοτούμενο 1.5 λίτρων και ένα PHEV, με το πρώτο να παράγει 169 ίππους/250 Nm και το δεύτερο πιθανότατα πάνω από 300 ίππους (δεν ανακοινώνεται συνδυαστική ιπποδύναμη)! Ο μη εξηλεκτρισμένος 1.5 Turbo GDi συνδυάζεται είτε με 6άρι χειροκίνητο ή με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, την ώρα που ο συνδυασμός ενός 1.500άρη 142 ίππων με ηλεκτροκινητήρα 209 ίππων περνάει την ισχύ στους εμπρός τροχούς, μέσω 10 σχέσεων. Το καινοτόμο αυτόματο μοιράζει τις ταχύτητες ανάμεσα στις δυο πηγές ισχύος, δίνοντας 6 σχέσεις στη θερμική και 4 στην ηλεκτρική, με απώτερο σκοπό τη γραμμική απόδοση και τη βελτίωση των επί μέρους τομέων, δηλαδή κατανάλωση και επιδόσεις. Εξ ου και τα μόλις 6,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, με μια ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 121 χλμ. χάρη στη μπαταρία των 24,7 kWh (16,6 kWh στο απερχόμενο, με 52 χλμ. EV κίνησης).
Από πλευράς τιμής τώρα, μόνο τα καλύτερα μπορούμε να περιμένουμε. Το σημερινό HS ξεκινά από τις 25.850 ευρώ, ενώ το plug-in υβριδικό EHS από τις 40.500 ευρώ. Κρίνοντας από την τιμή του νέου στη Μεγάλη Βρετανία (από 24.995 λίρες, δηλαδή 29.671 ευρώ), ο ανταγωνισμός ήδη πρέπει να σκουπίζει τον κρύο ιδρώτα.