Η BYD παρουσιάζει το όγδοο κατά σειρά μοντέλο της στην Ευρώπη, το οποίο παράλληλα έχει μια από τις πιο φιλόδοξες (αλλά και δύσκολες) αποστολές: να κοντράρει το απόλυτο ηλεκτρικό best seller, ονόματι Tesla Model Y. Οι Κινέζοι είναι πεπεισμένοι, ωστόσο, πως το νέο Sealion 7 μπορεί να κάνει το «μπαμ»
Το Sealion 7 υιοθετεί τη σχεδιαστική γλώσσα Ocean Series, που συναντάμε σε μοντέλα, όπως το χάτσμπακ Dolphin και το σεντάν Seal, προσαρμόζοντας την σε ένα σπορ SUV αμάξωμα. Το αποτέλεσμα είναι ένα αυτοκίνητο με ισχυρή και αθλητική παρουσία, αλλά και ένα εξαιρετικά αποδοτικό σχήμα που συμβάλλει στην επίτευξη μιας εντυπωσιακής αυτονομίας. Με μήκος 4.830 χλστ, πλάτος 1.925 χλστ., ύψος 1.620 χλστ. και μεταξόνιο 2.930 χλστ., το Sealion 7 είναι 80 χλστ. μακρύτερο από το Model Y και διαθέτει 10 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο από το σεντάν Seal, διασφαλίζοντας την άνεση των επιβατών στην καμπίνα.
Το μπροστινό μέρος του Sealion 7ενσωματώνει ένα μοτίβο σε σχήμα «X», γνωστό από άλλα μοντέλα της Ocean Series. Έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να δίνει την αίσθηση της κίνησης προς τα εμπρός για να αντικατοπτρίζει τις δυναμικές ικανότητες. Ωστόσο, το θέμα του Ωκεανού (Ocean) διατηρείται μέσω της χρήσης των «πλευστών» προβολέων LED Dual U και των βαθιά σμιλευμένων καμπυλών που θυμίζουν την κίνηση των κυμάτων. Το προφίλ είναι έντονο σε χαρακτήρα, με το χαμηλό μπροστινό μέρος να έρχεται σε ισορροπία σε σχέση με την στρογγυλεμένη οροφή και το τύπου fastback πίσω μέρος που κοσμείται από μια λεπτή ducktail αεροτομή.
Το Sealion 7 βασίζεται στην αρχιτεκτονική e-Platform 3.0, που διαθέτει την επαναστατική μπαταρία τύπου Blade Battery και βρίσκεται στο επίκεντρο όλων των μοντέλων που παρουσιάζει η BYD στην Ευρώπη. Η νέα αυτή μπαταρία αναπτύχθηκε εσωτερικά από την BYD και έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει κορυφαία ασφάλεια, αντοχή, απόδοση και να καταλαμβάνει όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο. Η τεχνολογία που υιοθετεί αποδεικνύεται εξαιρετικά αποδοτική σε επίπεδο χωροταξίας καθώς επιτρέπει τη συμπίεση περισσότερων κυψελών στον ίδιο χώρο από ό,τι με μια συμβατική δομή μπαταρίας. Επιπλέον, η Blade Battery χρησιμοποιεί φωσφορικό σίδηρο λιθίου (LFP) ως υλικό καθόδου. Η συγκεκριμένη χημεία εξασφαλίζει υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας και ανθεκτικότητας σε σύγκριση με τις συμβατικές μπαταρίες ιόντων λιθίου, ενώ είναι επίσης 100% απαλλαγμένη από κοβάλτιο. Οι μπαταρίες LFP είναι επίσης πιο ανθεκτικές σε ακραίες θερμοκρασίες, λιγότερο ευαίσθητες στις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας και μπορούν να αντέξουν περισσότερους κύκλους φόρτισης και εκφόρτισης χωρίς σχεδόν καμία απώλεια χωρητικότητας, γεγονός που τους εξασφαλίζει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.
Tο νέο Sealion 7 διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις. Στην ισχυρότερη έκφανσή του, με δύο κινητήρες και έξυπνη τετρακίνηση, μπορεί να επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,5 δλ. και να φτάσει μέχρι τα 215 χλμ./ώρα τελικής. Το αυτοκίνητο μπορεί να επαναφορτιστεί με ταχύτητες έως και 230kW, ενώ η οδηγική συμπεριφορά ενισχύεται περαιτέρω από το νέο σύστημα Intelligent Torque Adaption Control (iTAC), το οποίο προσφέρεται στις εκδόσεις με τετρακίνηση και δύο ηλεκτροκινητήρες. Λειτουργεί κατανέμοντας έξυπνα τη ροπή, χρησιμοποιώντας torque shift, μειώνοντας τη ροπή και εφαρμόζοντας ακόμη και αρνητική ροπή για να ελαχιστοποιηθεί η ολίσθηση.