Η BYD παρουσίασε το ανανεωμένο Seal στην Κίνα, δίνοντας μεγάλη έμφαση στη βελτίωση των χρόνων φόρτισης, της τεχνολογίας και των συστημάτων ασφάλειας. Ήπιες διαφοροποιήσεις σε εμφάνιση και στήσιμο, ίδιες οι αποδόσεις με σήμερα.
Εμφανισιακά δεν αλλάζει σχεδόν τίποτα. Ελάχιστα διαφορετικοί προφυλακτήρες και νέες ζάντες είναι τα σημεία που κάνουν τη διαφορά, σε ένα -ούτως ή άλλως- ένα από τα πιο δυναμικά σχέδια της αγοράς. Στο εσωτερικό αντίθετα οι σχεδιαστές έβαλαν περισσότερο το χέρι τους, καταρχάς με το νέο και πιο premium τετράκτινο τιμόνι. Η κεντρική κονσόλα και το ταμπλό εμφανίζονται απλοποιημένα, με τους κεντρικούς αεραγωγούς του κλιματισμού κάτω από την περιστρεφόμενη οθόνη αφής των 15,6 ιντσών (αντί εκατέρωθεν) και ευθείες γραμμές παντού, αντικαθιστώντας τα περίτεχνα σχέδια του σημερινού. Ένα μαύρο και φωτιζόμενο πάνελ διατρέχει το ταμπλό, ενώ και η κεντρική κονσόλα έχει χάσει την εντυπωσιακή «κρυσταλλική» μορφή της.
Πολλές αναβαθμίσεις έχουμε και στην τεχνολογία, με ένα ολοκαίνουργιο LiDAR να τοποθετείται στην κορυφή και να βελτιώνει τη λειτουργία των συστημάτων ημιαυτόνομης οδήγησης, προσφέροντας παράλληλα υψηλής ταχύτητας navigation στο Autopilot, αλλά και λειτουργία αυτόματου παρκαρίσματος. Όπως είπαμε, ωστόσο, η έμφαση από τους μηχανικούς της BYD δόθηκε στην ηλεκτρική πλατφόρμα.
Η αρχιτεκτονική πλέον διπλασιάζει τη δυναμική της, στα 800 Volt από τα 400! Μια αλλαγή που επέτρεψε τη μείωση της χωρητικότητας (άρα και του βάρους) στη μπαταρία, με παράλληλη αύξηση στην αυτονομία σε όλες τις εκδόσεις. Το Seal εξακολουθεί να κινείται από ηλεκτροκινητήρα 313 ίππων στη βασική του έκδοση και από δυο μοτέρ 530 ίππων στην κορυφαία, αμφότερα αντλώντας ενέργεια πια από συστοιχία 80,64 kWh (αντί 82,5 kWh). Χάρη στην 800άρα πλατφόρμα, όμως, η αυτονομία αυξάνεται στα 650 (από 570 χλμ.) και 600 χλμ. (από 520) αντίστοιχα. Εδώ βέβαια να σημειώσουμε πως τα στοιχεία του νέου Seal αφορούν τον κινεζικό κύκλο CLTC, ενώ του προηγούμενου σε WLTP. Οπότε όταν έρθει στην Ευρώπη, θα έχουμε τα νορμάλ τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Η αρχιτεκτονική των 800 Volt κάνει τη μεγάλη διαφορά στη φόρτιση, κατεβάζοντας το χρόνο του 10-80% στα 25 λεπτά από τα 37 που διαρκεί στο σημερινό Seal. Η BYD δεν ανακοινώνει μέγιστη ισχύ φόρτισης, αλλά σίγουρα θα είναι υψηλότερη από τα 150 kW του υπάρχοντος μοντέλου. Κατά συνέπεια, δεδομένα και η φόρτιση 30-80% θα διαρκεί σημαντικά λιγότερο από τη μισή ώρα που θέλει σήμερα.