Τα υβριδικά μοτέρ δεν λείπουν από τη γκάμα της Mazda, εντούτοις σε αυτή του CX-5 δεν υπάρχει ούτε full (που ούτως ή άλλως δεν προσφέρεται, σε κανένα Mazda), ούτε plug-in. Η κατάσταση θα αλλάξει με την παρουσίαση του νέου μοντέλου, που θα ενστερνιστεί περισσότερο τον εξηλεκτρισμό.
Η φίρμα από τη Χιροσίμα ανακοίνωσε τον ερχομό του ανανεωμένου CX-5 μέσα στη χρονιά, με τις αλλαγές να επεκτείνονται πέρα από την αισθητική και τον εξοπλισμό. Το νέο CX-5 θα φοράει νέους κινητήρες υβριδικής τεχνολογίας, δίχως να αποσαφηνίζεται αν θα είναι αυτοφορτιζόμενοι ή θα χρειάζονται πρίζα για την πλήρωση της μπαταρίας (full ή PHEV κοινώς). Σίγουρα θα αποτελούν βήμα προόδου σε σχέση με τους υπάρχοντες mild hybrid Skyactiv, οι οποίοι πιθανότατα θα συνεχίσουν να προσφέρονται.
Αυτή τη στιγμή το CX-5 φοράει το σύστημα Mazda MHybrid, που διαθέτει ενσωματωμένη γεννήτρια – κινητήρα με ιμάντα (ISG) και μπαταρία ιόντων λιθίου 24 V. Οι 2.0 και 2.5 e-Skyactiv G είναι οι δυο ήπια εξηλεκτρισμένοι κινητήρες, με απόδοση 165 και 194 ίππων αντίστοιχα. Λογικά αμφότεροι θα συνεχίσουν, όπως και οι δυο ντίζελ επιλογές (2.2 λτ. Skyactiv D στα 150 και 184 άλογα), με τις πλήρως ή plug-in υβριδικές προσθήκες να τοποθετούνται στην κορυφή της γκάμας. Το σενάριο του PHEV συνόλου των 327 ίππων και 500 Nm από το CX-60, όπου ο 2.5άρης Skyactiv συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και μπαταρία 17,8 kWh, είναι αρκετά μακρινό τόσο λόγω σημαντικής διαφοράς διαστάσεων -άρα χωροταξίας (4.575 χλστ. το CX-5, 4.745 χλστ. το CX-60), όσο κυριότερα λόγω διαφορετικής πλατφόρμας.