Η Mazda έδωσε στη δημοσιότητα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου της ντίζελ, που έρχεται να κάνει την διαφορά μέσα στο συρφετό λανσαρισμάτων υβριδικών και ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ο νέος πετρελαιοκινητήρας τοποθετείται στην κορυφή της SkyActiv-D γκάμας, αριθμώντας 3.3 λίτρα χωρητικότητας και 6 κυλίνδρους σε σειρά. Διατίθεται σε δυο εκδοχές: μια κλασική και μια σε συνδυασμό με ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt. Στην πρώτη περίπτωση, η απόδοση φτάνει τους 228 ίππους στις 4.000-4.200 σ.α.λ. και 500 Nm από τις 1.500 μέχρι τις 3.000 σ.α.λ. Η mild hybrid βερσιόν είναι ακόμα ισχυρότερη, παράγοντας 251 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. και 550 Nm από τις 1.500 έως τις 2.400 σ.α.λ. Αμφότεροι συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και σύστημα τετρακίνησης, προσφέροντας στο CX-60 3.3 SkyActiv-D Mild Hybrid 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ. και τελική 220 χλμ./ώρα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά για τον ολοκαίνουργιο βενζινοκίνητο εξακύλινδρο εν σειρά των 3.0 λίτρων, που επίσης κάνει πρεμιέρα στο μεγάλο SUV της Mazda, δεν ανακοινώνονται ακόμα. Οι Ιάπωνες, ωστόσο, αναφέρουν την κατανομή βάρους στο ντίζελ, που οριοθετείται στο 55-45 εμπρός-πίσω. Το βάρος του φτάνει τα 1.900 κιλά, την ώρα που το CX-60 PHEV ξεπερνά τους 2 τόνους κατά 50 κιλά (2.050). Παρά το επιπλέον φορτίο των 150 κιλών, η χωροταξία ηλεκτροκινητήρων-μπαταριών και το χαμηλότερο βάρος του ατμοσφαιρικού τετρακύλινδρου 2.5 SkyActiv-G μπροστά, επέτρεψαν στους μηχανικούς να δώσουν στην plug-in υβριδική έκδοση την τέλεια κατανομή μαζών: 50-50!