H Ford παρουσιάζει τη σκληροτράχηλη έκδοση Tremor του Everest, δημιουργώντας ένα από τα σκληροτράχηλα και επιβλητικά SUV που κυκλοφορούν. Στην ουσία, η νέα έκδοση του Everest φτάνει ένα βήμα πριν τα χνάρια των Raptor.
Το Tremor ξεχωρίζει από την ανθρακί Boulder Grey απόχρωση στο αμάξωμα, ενώ και οι 17άρες ζάντες εμφανίζονται ελαφρώς ανασχεδιασμένες σε σχέση με εκείνες των απλών εκδόσεων. Τα σκαλοπάτια και τα all terrain ελαστικά 265/70/R17 αναβαθμίζουν τόσο το οπτικό όσο και το πρακτικό κομμάτι, όπως και τα νέα αμορτισέρ της Bilstein, η αυξημένη κατά 26 χλστ. απόσταση από το έδαφος (260 χλστ. στο σύνολο) και τα φαρδύτερα κατά 30 χλστ. μετατρόχια.
Προσεγμένες αναβαθμίσεις συναντάμε και στα ηλεκτρονικά συστήματα, όπου τα δυο Ranger μπορούν αξιοποιούν στο έπακρο τη λειτουργία Trail Control. Επί της ουσίας ένα cruise control εξελιγμένο για off roading, που διατηρεί σταθερή την ταχύτητα κάτω από τα 32 χλμ./ώρα. Το Rock Crawl με τη σειρά του εμπλέκεται μόλις επιλεγούν οι κοντές σχέσεις, επίσης κρατώντας αμετάβλητη την πορεία του αυτοκινήτου. Δεν θα μπορούσαν να λείπουν προστατευτικές ποδιές, μπλοκέ πίσω διαφορικό και προγράμματα λειτουργίας στο σύστημα τετρακίνησης, προσφέροντας δυνατότητα υδάτινων περασμάτων βάθους έως 800 χλστ. Από εκεί και πέρα υπάρχει ολόκληρη λίστα με αξεσουάρ, σε συνεργασία με την ARB, όπως bull bar με έξτρα προβολείς LED, επιπλέον προστατευτικά καλύμματα, σχάρα οροφής με σκηνή και λοιπά.
Την κίνηση του Everest Tremor αναλαμβάνει ο γνωστός από το Ranger 3.0 V6 twinturbo ντίζελ, με απόδοση 250 ίππων και 600 Nm. Η ισχύς μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω 10τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης, που συνοδεύεται από transfer case 2 σχέσεων. To Everest αφορά αγορές του APAC (Asia-Pacific, όπως η Αυστραλία) και της Αφρικής, ωστόσο το κορυφαίο Tremor θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά στη χώρα των καγκουρό, με τιμή εκκίνησης τις 76.590 τοπικών δολαρίων (46.409 ευρώ).