Ένα μήνα μετά την ανανέωση του Fiesta η Ford προχωρά στο φρεσκάρισμα και του Focus, το οποίο πέρα από την εμφάνιση διαθέτει και αναβαθμισμένες τεχνολογίες.
Ξεκινώντας από το σχεδιαστικό σκέλος, στο εμπρός μέρος συναντάμε νέα και πιο αιχμηρά φωτιστικά σώματα. Ο ανασχεδιασμός των φαναριών περιλαμβάνει διαφορετικό μοτίβο στα LED ημέρας και ενσωματωμένα φώτα ομίχλης, ενώ στάνταρ είναι οι λαμπτήρες LED και στα πορείας. Προαιρετικά διατίθεται κάμερα, που σκανάρει τα διερχόμενα οχήματα στο αντίθετο ρεύμα και σβήνει κατά βούληση τους λαμπτήρες που χρειάζονται, ώστε να μην τυφλώνει τους απέναντι.
Στο πίσω μέρος επίσης τα φανάρια είναι αυτά που συγκεντρώνουν την προσοχή στο facelift, με σκουρόχρωμα κρύσταλλα και διαφορετικό μοτίβο στα LED. Ίδιες αλλαγές και για το κορυφαίο ST, συν το χρώμα Mean Green που πρωτοείδαμε στο Puma ST και πιο πρόσφατα στο αντίστοιχο Fiesta.
Η καμπίνα έχει πολύ περισσότερα να μας πει. Καταρχάς στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μια μεγαλύτερη οθόνη 13,2 ιντσών, μέσω της οποίας ο οδηγός ελέγχει το τελευταίας τεχνολογίας σύστημα πολυμέσων SYNC 4. Η οθόνη «κατάπιε» τα χειριστήρια του κλιματισμού, που πλέον ελέγχεται μέσω του πάνελ αφής.
Στα μηχανικά μέρη η μοναδική αλλαγή αφορά το νέο 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που προσφέρεται με τον 1.0 EcoBoost και το mild hybrid 48 Volt σύστημα. Ο ήπια υβριδικός τρικύλινδρος τούρμπο διατίθεται σε εκδόσεις 125 και 155 ίππων, συνεργαζόμενος επίσης με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Το ίδιο μοτέρ δίχως συνδρομή ηλεκτροκινητήρα αποδίδει 100 και 125 ίππους, αλλά μόνο σε συνέργεια με το 6άρι χειροκίνητο. Ο πετρελαιοκινητήρας των EcoBlue των 1.5 λίτρων συνεχίζει, στα 95 και 120 άλογα, με το πρώτο αποκλειστικά χειροκίνητο και το δεύτερο να εξοπλίζεται προαιρετικά με 8άρι αυτόματο.
Το Focus ST, τέλος, παραμένει στα 280 άλογα από τον 2.3 EcoBoost, αλλά πλέον δεν αναφέρεται πουθενά η ντίζελ εναλλακτική με τον 2.0λτ. EcoBlue και τα 190 άλογα. Οπότε όσοι θέλουν την hot hatch εκδοχή του μικρομεσαίου Ford, αποκλειστικά βενζίνη πλέον.