H Ford έχει παρουσιάσει τη Mustang GTD από πέρσι, αλλά μόλις τώρα αποκάλυψε τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις του ισχυρότερου αυτοκινήτου παραγωγής, που έχει φτιάξει μέχρι σήμερα. Και αλήθεια είναι πως οι αριθμοί, προκαλούν αίσθηση.
Γνωρίζαμε πως η αγωνιστικών καταβολών GTD φιλοξενεί πάνω από 800 άλογα κάτω από το ανθρακονημάτινο καπό, αλλά πλέον ξέρουμε πόσα ακριβώς. Οκτακόσια είκοσι έξι, να το γράψουμε ολογράφως και να το χορτάσουμε: 826 ίπποι από τον κομπρεσοράτο V8 των 5.2 λίτρων, για το ισχυρότερο Ford παραγωγής (όχι μόνο Mustang) όλων των εποχών! Το όριο περιστροφής τοποθετείται στις 7.650 σ.α.λ., ενώ ένα 8άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη αναλαμβάνει την τροφοδοσία των πίσω τροχών, μέσω ανθρακονημάτινου άξονα. Επιταχύνσεις ακόμα δεν ανακοινώνονται, αλλά η Ford περήφανα ανακοινώνει πως η Mustang GTD φτάνει μέχρι τα 325 χλμ./ώρα – ό,τι υψηλότερο έχουμε δει σε ‘Stang μέχρι σήμερα και πίσω μόνο από τα GT (το πρώτο και το σημερινό), των 330-348 χλμ./ώρα.
Η Mustang GTD βέβαια δεν είναι μόνο γκάζι στην ευθεία. Το αντίθετο, για την ακρίβεια, καθώς η Ford Performance έχει ως πρώτη προτεραιότητα τα ρεκόρ πίστας, με πρώτο και καλύτερο εκείνο του Nurburgring. Εξ ου και τα κεραμικά φρένα της Brembo, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη push rod ανάρτηση και η αεροδυναμική, παρμένη απευθείας από τα αγωνιστικά των πρωταθλημάτων αντοχής. Είναι χαρακτηριστικό πως η «ατελείωτη» ρυθμιζόμενη αεροτομή διαθέτει DRS (Drag Reduction System), που μειώνει την κλίση της πτέρυγας στις ευθείες (με το πάτημα ενός κουμπιού) προς όφελος της τελικής (έτσι πιάνει και τα 325 χλμ./ώρα).
Οι Αμερικανοί θέλουν να κατέβουν από τα 7 λεπτά στο Nordschleiffe, κάτι που θα καταστήσει την GTD ένα από τα ταχύτερα «made in the USA» αυτοκίνητα παραγωγής. Από κοντά και η τιμή, που τοποθετείται στην περιοχή των 300.000 δολαρίων (275.920 ευρώ). Κάπου τόσο θα κάνει και στην Ευρώπη, οπότε εκτός από ένα εκ των ταχύτερων, μιλάμε και για ένα από τα ακριβότερα «Μπλε Οβάλ» παραγωγής.