H Dacia ανανεώνει το δημοφιλές SUV μοντέλο της Duster, τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του. Το φρεσκαρισμένο μοντέλο εμφανίζει σχεδιαστικές και τεχνολογικές αναβαθμίσεις, όπως μεγαλύτερη οθόνη και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Εξωτερικά το ανανεωμένο Duster ξεχωρίζει από τα νέου σχεδιασμού φωτιστικά σώματα σχήματος Y, ακολουθώντας τα πρότυπα του νέου Sandero. Ανασχεδιασμένη είναι ακόμα η τρισδιάστατη μάσκα, ενώ διαφοροποιημένα είναι και τα πίσω φανάρια. Βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική, χάρη στο νέο πίσω σπόιλερ και τις νέες ζάντες αλουμινίου των 16 και 17 ιντσών. Μια βελτίωση που επιτρέπει τη μείωση των εκπομπών CO2 μέχρι 5,8 γρ./χλμ. για την τετρακίνητη έκδοση του ρουμανικού crossover.
Στο εσωτερικό συναντάμε νέες επενδύσεις και αναβαθμισμένη κεντρική κονσόλα, που φιλοξενεί πλέον φαρδύ υποβραχιόνιο (αντί του χερουλιού). Η πρακτικότητα αυξάνεται περαιτέρω με τον αποθηκευτικό χώρο του 1,1 λίτρου που κρύβει, ενώ η ψηφιακότητα επωφελείται από τη νέα οθόνη αφής των 8 ιντσών και τις δυο διαφορετικές εκδοχές του συστήματος πολυμέσων. Βελτίωση παρατηρείται και στην ορατότητα, ελέω των νέων και πιο λεπτών προσκεφάλων.
Στο Duster 4×4 το infotainment διαθέτει επιπλέον τη λειτουργία 4×4 Monitor. Εκεί ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί ενδείξεις σχετικά με την εγκάρσια και την κάθετη κλίση του αυτοκινήτου, αλτίμετρο και πυξίδα, δείγμα του πόσο ικανό είναι το Dacia στις εκτός δρόμου περιηγήσεις. Με 214 χλστ. απόστασης από το έδαφος (ακόμα μεγαλύτερη, στα 217 χλστ., το 4×2), γωνία προσέγγισης 30 μοιρών, ράμπας 21 μοιρών και αποχώρησης 33 μοιρών (34 το 4×2), αποτελεί ένα από τα πιο ικανά αυτοκίνητα της κατηγορίας πέρα από την άσφαλτο. Ακόμα και σε αυτή, ωστόσο, υπόσχεται 10% μείωση στην αντίσταση κύλισης, χάρις στα νέα οικολογικά ελαστικά της δικίνητης έκδοσης.
Αναβαθμίσεις έχουμε και στα μηχανικά μέρη, όπου το Duster 4×2 με τον 1.300άρη TCe των 150 ίππων συνδυάζεται αποκλειστικά με το 6άρι EDC διπλού συμπλέκτη. Η έκδοση με τον τρικύλινδρο 1.0 TCe και το LPG διαθέτει μεγαλύτερη δεξαμενή για το φυσικό αέριο κατά 50%, φτάνοντας πλέον τα 49,8 λίτρα. Η μέγιστη αυτονομία, δε, ανέρχεται στα 1.234 χλμ., σημειώνοντας αύξηση πλέον των 249 χλμ. Κατά τα άλλα η γκάμα παραμένει ως είχε, με τους 1.0 TCe 90, 1.3 TCe 130, 1.3 TCe 150 και 1.5 dCi 115 (το μοναδικό μοτέρ με επιλογή τετρακίνησης) να συνδυάζονται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο.