Δύο σχεδόν μήνες μετά το ντεμπούτο της νέας BMW M5, κάνει πρεμιέρα η πιο πρακτική της έκδοση με το στέισον βάγκον αμάξωμα, η M5 Touring. Πρόκειται για την τρίτη κατά σειρά M5 wagon μετά τις E34 (τρίτης γενιάς Σειρά 5) και Ε61 (5ης γενιάς). Επίσης, πρόκειται για το τρίτο μοντέλο ΒΜW M που τροφοδοτείται με το μηχανικό σύνολο M Hybrid, συνδυαστικής απόδοσης 727 ίππων.
Εξωτερικά είναι αν μη τι άλλο έντονα μυώδης και επιβλητική, από όποια πλευρά και να τη δει κανείς. Μπροστά δεν αλλάζει από τη σεντάν Μ5 και διακρίνεται από τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και τη νέου σχεδιασμού μάσκα με το φωτισμό περιγράμματος BMW Iconic Glow. Από τη μέση και πίσω διαφέρει από την τετράθυρη Μ5 και χαρακτηρίζεται από τα λεπτά φώτα που εκτείνονται μέχρι τα πλαϊνά του αυτοκινήτου, τους κάθετους ανακλαστήρες στους προφυλακτήρες, τη μεγάλη αεροτομή στο τελείωμα τις οροφής και φυσικά, τις τέσσερις στρογγυλές απολήξεις των εξατμίσεων. Οι ζάντες είναι 20 ιντσών εμπρός και 21 ιντσών πίσω, ενώ φέρουν ελαστικά διαστάσεων 285/40 και 295/35 αντίστοιχα. Από πλευράς διαστάσεων, η νέα BMW M5 Touring έχει μήκος 5.096 χλστ., πλάτος 1.970 χλστ., ύψος 1.516 χλστ. και μεταξόνιο 3.006 χλστ. Σε σχέση με τη M5, η Touring είναι πιο ψηλή κατά 6 χιλιοστά και βαρύτερη κατά 40 κιλά (2.475 κιλά).
Στο εσωτερικό της νέας BMW M5 Touring συναντάμε την τυπική εικόνα των BMW M. Κύρια γνωρίσματα που ενισχύουν τον έντονο δυναμισμό του μεγάλου σπορ wagon αποτελούν τα τύπου μπάκετ δερμάτινα καθίσματα, οι ανθρακονημάτινες επενδύσεις, τα χρώματα του Μ GmbH στον ατμοσφαιρικό φωτισμό και τα γραφικά της ενιαίας οθόνης BMW Curved Display, αλλά και το flat bottomed τιμόνι με τα κατακόκκινα paddles για την επιλογή των προγραμμάτων λειτουργίας πέριξ. Όσο για τους χώρους, οι πίσω επιβάτες θα απολαμβάνουν περισσότερο αέρα για τα κεφάλια τους, συν πιο μεγάλο πορτ μπαγκάζ 500 λίτρων (466 λτ. η Μ5).
Κάτω από το έντονα μυώδες καπό και της M5 Touring φιλοξενείται το plug-in hybrid σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 727 ίππων και 1.000 Nm. Αποτελείται από τον 4.4 λτ. V8 twinturbo των 585 ίππων στις 5.600-6.500 σ.α.λ. και 750 Nm στις 1.800-5.400 σ.α.λ., φτάνοντας έως τις 7.200 σ.α.λ. στον κόφτη. Το μοτέρ λαμβάνει έξτρα δύναμη από τον ηλεκτροκινητήρα των 197 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 280 Nm στις 1.000-5.000 σ.α.λ. (450 Nm στην είσοδο του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, μέσω pre-gearing).
Το ηλεκτρικό μοτέρ αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου ενεργειακής χωρητικότητας 22,1 kWh (καθαρή 18,6 kWh), παρέχοντας ηλεκτρική αυτονομία 61-67 χλμ. με μέγιστη ταχύτητα 140 χλμ./ώρα. Για τη μετάδοση της κίνησης σε όλους τους τροχούς φροντίζει το 8τάχυτο κιβώτιο M Steptronic, με 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δλ. (3,5 δλ. η Μ5), 0-200 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ., 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 3,1 δλ. και τελική 250 χλμ./ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη) ή 305 χλμ./ώρα με το προαιρετικό M Driver’s Package. Όσο για την κατανάλωση, η BMW ανακοινώνει 1,7-1,6 λτ./100 χλμ. με 39-37 γρ./χλμ. CO2 και 25,5-25,0 kWh/100 χλμ. Νούμερα τα οποία σίγουρα εκτοξεύονται, εφόσον θελήσει ο οδηγός να πατήσει λίγο παραπάνω, πόσο δε μάλλον να πηγαίνει «σανίδα».
Το σύστημα M Hybrid προσφέρει πληθώρα επιλογών στα προγράμματα λειτουργίας (Road, Sport, Track, Hybrid, Electric). To ίδιο ισχύει για το σύστημα τετρακίνησης M xDrive που εξακολουθεί να προσφέρει δυνατότητα 2WD και αποστολή του συνόλου της δύναμης στον πίσω άξονας, αλλάζοντας την τετρακίνητη M5 σε πισωκίνητη. Η λειτουργία Launch Control είναι διαθέσιμη σε όλες τις ρυθμίσεις του μενού M Setup, με εξαίρεση τη λειτουργία 2WD του συστήματος M xDrive. Το M Drive Professional προσθέτει τις λειτουργίες Dynamic και Dynamic Plus, οι οποίες προετοιμάζουν τα συστήματα κίνησης και ψύξης ώστε να διατηρούν την απόδοση σε σταθερά υψηλό επίπεδο ή να δημιουργούν στιγμιαία ‘ξεσπάσματα’ μέγιστης ισχύος κατά την οδήγηση στην πίστα. Για την επιβράδυνση του «θεριού» των 2,5 τόνων φροντίζουν οι αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός και πίσω (μπροστά με 6πίστονες δαγκάνες), ή προαιρετικά τα κεραμικά δισκόφρενα.