Ανεξάρτητα από τη μάρκα και το μοντέλο, τα αυτοκίνητα πάντα γερνούν. Όσο μεγαλώνουν, τόσο πιο δύσκολο γίνεται να παραμείνουν στο δρόμο. Πώς βοηθούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες τους ιδιοκτήτες κλασικών τετράτροχων; Ξαναβγάζοντας ανταλλακτικά για μοντέλα που δεν παράγονται, εδώ και δεκαετίες. Καλή ώρα η BMW και η θρυλική M1.
Οι Βαυαροί ήταν από τους πρώτους που έστησαν ανάλογο τμήμα, πριν από 30 ολόκληρα χρόνια. Το BMW Group Classic κατασκευάζει ανταλλακτικά για παλαιότερα αυτοκίνητα από το 1994, όταν ιδρύθηκε αρχικά ως BMW Group Mobile Tradition. Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του BGC, Marc Thiesbürger, ορισμένα ανταλλακτικά διατηρούνται σε απόθεμα, ενώ άλλα κατασκευάζονται κατά παραγγελία. Ανάλογα το ανταλλακτικό και το μοντέλο, ο χρόνος παράδοσης και φυσικά το κόστος ποικίλουν – κάτι στο οποίο παίζει τεράστιο ρόλο και η παραγωγική δυνατότητα του προμηθευτή. Η BMW συνεργάζεται κυρίως με ευρωπαϊκές εταιρίες, προκειμένου να διατηρεί χαμηλά το κόστος και τις εκπομπές ρύπων της μεταφοράς.
Τα φίλτρα λαδιού και τα μπουζί είναι τα πιο δημοφιλή προϊόντα μεταξύ των κατόχων κλασικών BMW, όπως η M1, η πρώτη Σειρά 3 (Ε21), η επίσης πρώτη Σειρά 5 (Ε12) και η αντίστοιχη Σειρά 7 (Ε23). Μάλιστα υπάρχουν εξαρτήματα για αυτοκίνητα τόσο παλιά όσο η Σειρά 02, που κυκλοφόρησε στο δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1960. Η λίστα περιλαμβάνει και είδη φανοποιίας, όπως χερούλια θυρών και φανάρια, ενώ δεν λείπουν και τα πιο εξειδικευμένα όπως σωληνώσεις και εξατμίσεις. Η περιποίηση του Group Classic δεν αφήνει παραπονεμένες ούτε πιο πρόσφατες «Μπέμπες», όπως η πανέμορφη Z8.