Το ταχύτερο σεντάν στην ιστορία της παρουσιάζει η Bentley, με τη «διπλωμένη» μορφή της νέας Flying Spur που εκμεταλλεύεται στο έπακρο τον νέο V8 twinturbo της εταιρίας, ώστε να σημειώσει μια σειρά από ρεκόρ.
Οι Βρετανοί δεν λανσάρουν ακόμα επίσημα τη νέα Flying Spur, με την πρεμιέρα να τοποθετείται στις 10 Σεπτέμβρη. Μέχρι τότε, όμως, μάς δίνουν αρκετά στοιχεία γύρω από την υπερ-ναυαρχίδα τους. Καταρχάς εμφανισιακά, δεν αλλάζουν πολλά πράγματα. Δεν υπάρχουν οι μεγάλες αλλαγές που είδαμε στη νέα Continental GT, ας πούμε. Μόνο οι προφυλακτήρες διαφοροποιούνται ελαφρώς, νέα χρώματα προστίθενται στην παλέτα, νέα σχέδια στις ζάντες, τα κλασικά των facelift. Ούτως ή άλλως, η όλη υπόθεση αφορά τα δρώμενα κάτω από το καπό.
Εκεί αναλαμβάνει το plug-in υβριδικό σύνολο «Ultra Performance Hybrid», το οποίο τοποθετείται στα 780 άλογα και τα 1.000 Nm! Αριθμοί που επισκιάζουν τόσο τον 6.0 W12 twinturbo της Batur (750 άλογα και 1.000 Nm), όσο και οτιδήποτε άλλο έχει μπει σε μηχανοστάσιο Bentley παραγωγής, στα 105 χρόνια ιστορίας της εταιρίας! Ανάλογα ορόσημα τίθενται τόσο για τη Flying Spur, όσο γενικότερα για τις λιμουζίνες της Bentley. Μέχρι σήμερα, κανένα άλλο τετράθυρο από το Crewe δεν είχε ποτέ τόση δύναμη, κάνοντας τη Bentley να περιγράφει το αυτοκίνητο ως «σεντάν supercar». Παράλληλα, πρόκειται για το ταχύτερο, πιο δυναμικό και αποδοτικό τετράθυρο στα χρονικά της Bentley, άλλο που ακόμα δεν ανακοινώνονται στοιχεία επιδόσεων.
Αντίθετα, ανακοινώνονται τα χαρακτηριστικά αυτονομίας και εκπομπών ρύπων. Η μπαταρία των 25,9 kWh επιτρέπει στη νέα Flying Spur διαδρομές άνω των 72 χλμ. μόνο με το ρεύμα, ενώ η συνολική αυτονομία ξεπερνά τα 805 χλμ. Η μέση τιμή εκπομπών CO2 διαμορφώνεται στα μόλις 40 γρ.CO2/χλμ., αριθμός απίστευτος για λιμουζίνα σχεδόν 800 ίππων και 2,5 τόνων (2.495 κιλά ζυγίζει η Continental GT, λογικά στα ίδια κυμαίνεται η Flying Spur).