Σε μια εποχή όπου τα SUV κατακλύζουν τα πάντα (δρόμους, αυτοκινητικές ειδήσεις, λανσαρίσματα, πωλήσεις), αγαλλιάζει η καρδιά μας να βλέπουμε πού και πού ένα σεντάν να κάνει τη διαφορά. Αυτό ακριβώς κάνει το νέο Kia K8, που έρχεται να πάρει θέση στην κορυφή της γκάμας (με εξαίρεση ορισμένες αγορές, όπου πωλείται το ακόμα μεγαλύτερο K900).
Πρωταγωνιστής του μεγάλου Κορεάτη (5.050 χλστ. μήκος) δεν είναι άλλος από το εμπρός μέρος. Εκεί όπου συναντάμε εντελώς διαφορετική προσέγγιση, με δυο μεγάλα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν σφεντόνα (διαγώνιο «Y», να το θέσουμε πιο «επιστημονικά») να κυριαρχούν, μια λωρίδα LED να τα ενώνει, το νέο σήμα της εταιρίας από πάνω και τον γεμάτο εισαγωγές (κάποιες ψεύτικες) προφυλακτήρα. Ενιαία διάταξη χαρακτηρίζει και τα πίσω φανάρια, ακολουθώντας το μοτίβο των μπροστινών και αποτελώντας στην ουσία «καθρέπτη» τους. Οι σχεδιαστές άκουσαν τα παράπονα του κόσμου και απομάκρυναν τις ψεύτικες απολήξεις της εξάτμισης στον προφυλακτήρα, δημιουργώντας ένα ομοιογενές και «καθαρό» παρουσιαστικό στα μετόπισθεν.
Στο εσωτερικό συνεχίζουν οι διπλές οθόνες των 12,3 ιντσών (μία για το ψηφιακό καντράν, μία για το infotainment), το head-up display 12 ιντσών και πλειάδα συστημάτων ασφαλείας, αλλά και συνδεσιμότητας, με ακόμα ποιοτικότερα πλαστικά και αναβαθμισμένες επενδύσεις. Μοναδικό εξοπλιστικό στοιχείο είναι επίσης η λειτουργία Smart Support στο κάθισμα του οδηγού, που σφίγγει τα πλαϊνά και χαμηλώνει το έδρανο στην οσφυϊκή περιοχή όταν η ταχύτητα ξεπεράσει τα 130 χλμ./ώρα ή έχει επιλεγεί το Sport Mode.
Δραματικές αλλαγές δεν έχουμε ούτε στο μηχανοστάσιο, όπου αναλαμβάνουν 3 κινητήρια σύνολα ατμοσφαιρικής φύσεως. Η βασική επιλογή απαρτίζεται από τον 2.5άρη τετρακύλινδρο των 197 ίππων και 248 Nm, στη συνέχεια έχουμε έναν 3.5 V6 LPI (Liquid Propane Injection) 240 ίππων και 314 Nm, ενώ στην κορυφή βρίσκουμε τον 3.5 V6 GDI (Gasoline Direct Injection) στα 300 άλογα και 359 Nm. Τέλος, καινούργια προσθήκη αποτελεί το full hybrid 1.600άρι τούρμπο σύνολο των 230 ίππων και 350 Nm. Όλα τα K8 συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ το κορυφαίο συνεργάζεται με σύστημα τετρακίνησης.