Το νέο Dacia Bigster mild hybrid G-140 εγκαινιάζει μια πρωτοποριακή πρόταση στην αγορά, συνδυάζοντας τον στιβαρό χαρακτήρα ενός SUV με τον αποδοτικότερο κινητήρα διπλού καυσίμου της Dacia. Προσφέρει όλα τα απαραίτητα στοιχεία που αναμένουν οι οδηγοί της κατηγορίας C-SUV — άνεση, πρακτικότητα και ευελιξία — με πλούσιο εξοπλισμό, ανάλογα με την έκδοση. Ο κινητήρας mild hybrid G-140 είναι διαθέσιμος από την έκδοση essential, με τιμή εκκίνησης τα 24.800 ευρώ. Το νέο Dacia Bigster mild hybrid G-140 είναι άμεσα διαθέσιμο στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων διανομέων Dacia σε όλη την Ελλάδα, με τις κάτωθι τιμές.
- essential mild hybrid-G 140: από 24.800 ευρώ
- expression mild hybrid-G 140: από 26.100 ευρώ
- journey mild hybrid-G 140: από 29.400 ευρώ
- extreme mild hybrid-G 140: από 29.900 ευρώ

Με το Bigster, η Dacia ανοίγει νέους δρόμους, παρουσιάζοντας έναν κινητήρα που συνδυάζει διπλό καύσιμο (βενζίνη & υγραέριο) με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V. Το υβριδικό σύστημα υποστηρίζει τον τρικύλινδρο 1.2 λίτρου turbo κινητήρα κατά την εκκίνηση και την επιτάχυνση, προσφέροντας αυξημένη ροπή, χαμηλότερη κατανάλωση και βελτιωμένη οδηγική απόδοση — είτε το αυτοκίνητο κινείται με βενζίνη, είτε με υγραέριο. Ο κινητήρας mild hybrid-G 140 λειτουργεί με δύο ανεξάρτητες δεξαμενές καυσίμου (50 λίτρα βενζίνη και 50 λίτρα LPG), προσφέροντας συνολική αυτονομία έως και 1.450 χλμ. Το ρεζερβουάρ υγραερίου είναι τοποθετημένο κάτω από το δάπεδο του χώρου αποσκευών, χωρίς να επηρεάζει τη χωρητικότητά του, ενώ ένας διακόπτης στο ταμπλό επιτρέπει την άμεση και ομαλή εναλλαγή καυσίμου. Κατά τη λειτουργία με υγραέριο, το Bigster mild hybrid-G 140 εκπέμπει κατά μέσο όρο 10% λιγότερο CO₂ σε σχέση με έναν αντίστοιχο βενζινοκινητήρα, χωρίς υβριδική υποβοήθηση.
Ο κινητήρας mild hybrid-G 140 αποδίδει 140 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής στις 2.100 σ.α.λ., ενώ η ηλεκτρογεννήτρια λαμβάνει ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου των 0,84 kWh. Επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 10 δλ. και η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα. Η μετάδοση γίνεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων και σύμφωνα με την Dacia η κατανάλωση LPG είναι μόλις 7 λτ./100 χλμ., τα οποία με τρέχουσα μέση πανελλαδική τιμή LPG 0,95 ευρώ/λτ. ισοδυναμούν με μόλις 6,6 ευρώ ανά 100 χλμ. Με τη βενζίνη η κατανάλωση πέφτει στα 5,7 λτ./100 χλμ. και με τιμή 95άρας αμόλυβδης στα 1,75 ευρώ/λτ. τα 100 χλμ. στοιχίζουν σχεδόν 10 ευρώ. Οι εκπομπές CO2 με το LPG είναι 114 γρ./χλμ. και με τη βενζίνη είναι 130 γρ./χλμ.
Η Dacia είναι ο μοναδικός κατασκευαστής που προσφέρει κινητήρες διπλού καυσίμου σε ολόκληρη τη γκάμα της — με εξαίρεση τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Από το 2010, η Dacia έχει πουλήσει πάνω από 1 εκατομμύριο οχήματα διπλού καυσίμου παγκοσμίως, κατέχοντας την πρώτη θέση στην ευρωπαϊκή αγορά LPG, με μερίδιο άνω του 67% στο τέλος του α΄ τριμήνου 2025. Σχεδόν 4 στους 10 πελάτες Dacia επιλέγουν σήμερα κινητήρα διπλού καυσίμου — μια τεχνολογία αποδεδειγμένα αξιόπιστη, οικονομική στη χρήση και απλή στη λειτουργία, που ανταποκρίνεται πλήρως στις πραγματικές ανάγκες των οδηγών. Αξίζει να σημειωθεί ότι το σύστημα υγραεριοκίνησης, σε όλα τα μοντέλα του Renault Group, τοποθετείται στη γραμμή παραγωγής των μοντέλων και καλύπτεται από την ίδια 5ετή εργοστασιακή εγγύηση, που καλύπτει και όλες τις υπόλοιπες εκδόσεις τους.




































