Μπορεί εδώ και 17 χρόνια να μην εισάγεται στην Ελλάδα, ενώ ακόμα και το διάδοχο Splash σταμάτησε να διατίθεται προ αμνημονεύτου, όμως το Suzuki Wagon R παραμένει ένα από τα πιο αγαπημένα μικρά αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς. Οι μεγάλοι –αναλογικά με το μικρό του μέγεθος- χώροι, η χαμηλή κατανάλωση, η απλότητα στην κατασκευή και η αξιοπιστία –αλλά και η οικονομική συντήρηση- που αυτή συνεπάγεται, έχουν αναγάγει το ιαπωνικό «πιτσιρίκι» σε καλτ μορφή των ελληνικών δρόμων.

Στην Ιαπωνία, βέβαια, δεν είναι απλά καλτ αλλά πλέον αποτελεί εμπορικό θρύλο. Το Wagon R έφτασε στο ορόσημο των 10 εκατομμυρίων αντιτύπων έπειτα από 31 χρόνια σταδιοδρομίας και 6 γενιές (με αστερίσκο, καθώς τουλάχιστον οι μισές είναι facelift των προηγούμενων) και τώρα το γιορτάζει, με την παρουσίαση των ανάλογων επετειακών εκδόσεων. Πρώτο είναι το Wagon R FX Limited (αυτό που θυμίζει την πρώτη του γενιά), ακολουθεί το FZ Limited (με τα διπλά φωτιστικά σώματα) και στην κορυφή τοποθετείται το Stingray X (με τα κάθετα φανάρια μπροστά). Όλα έχουν ακριβώς το ίδιο μήκος των μόλις 3.395 χλστ., πλάτος 1.475 χλστ. και πολύ μακρύ (αναλογικά) μεταξόνιο 2.450 χλστ. Όσον αφορά το ύψος φτάνει τα 1.650 χλστ. ή 1.695 χλστ. στο Smile.
To Wagon R και το Smile εφοδιάζονται με το τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο των 0.6 λτ., ισχύος 49 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και με ροπή 58 Nm στις 5.000 σ.α.λ. Το πιο δυνατό Stingray έχει το ίδιο μοτέρ αλλά με τούρμπο και απόδοση 64 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή 98 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με CVT κιβώτιο ταχυτήτων, κίνηση 2WD ή 4WD. Πέρα από την Ιαπωνία, το Wagon R διατίθεται με ανάλογη επιτυχία και στην Ινδία, μέσω της Maruti Suzuki. Εκεί είναι αρκετά πιο μεγάλο (3.655 χλστ. μήκος και 1.620 χλστ. πλάτος), με 1.00άρι ή 1.200άρι ατμοσφαιρικό μοτέρ 68,5 και 90 ίππων αντίστοιχα, διαθέσιμο και εκδόσεις CNG, αποκλειστικά μπροστοκίνητο και με 5άρι χειροκίνητο η CVT κιβώτιο.





































































