Το μοντέλο που έβαλε τη Nissan στα κυκλώματα της ηλεκτροκίνησης συμπλήρωσε 250.000 μονάδες, γιορτάζοντας το επίτευγμά του με το άναμμα χριστουγεννιάτικου δέντρου έξω από το εργοστάσιο. Ο λόγος, φυσικά, για το Leaf που έφτασε το 1/4 εκατομμύρια πωλήσεις στις εγκαταστάσεις του Σάντερλαντ.
Το σχεδόν 10μετρο δέντρο φωταγωγήθηκε από τη μπαταρία του ιαπωνικού EV, καθώς τα λαμπάκια αντλούν ρεύμα από τη συστοιχία του Leaf. Η Nissan ήταν ο πρώτος κατασκευαστής που προσέφερε τεχνολογία παροχής εξωτερικής ενέργειας από το σύστημα αυτοκινήτου το 2014, δυο μόλις χρόνια μετά το λανσάρισμα της πρώτης γενιάς Leaf. Σήμερα πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα προσφέρουν ανάλογες επιλογές, δείγμα της καινοτόμου σκέψης και της πρωτοποριακής τεχνολογίας που εφάρμοσε η φίρμα από τη Γιοκοχάμα, 8 χρόνια πίσω στο χρόνο.
Τρίτη γενιά Leaf δεν πρόκειται να υπάρξει, καθώς θα αντικατασταθεί από ένα νέο crossover. Το σημερινό μοντέλο ανανεώθηκε νωρίτερα στη χρονιά, συνεχίζοντας να διατίθεται σε δυο εκδόσεις ισχύος και μπαταρίας. Το βασικό Leaf διαθέτει συστοιχία 40 kWh και ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων/320 Nm, ενώ το Leaf+ ανεβαίνει στις 62 kWh και τα 217 άλογα/340 Nm. Η μέγιστη αυτονομία με τη μεγάλη μπαταρία μπορεί να φτάσει στα 385 χλμ., την ώρα που η επιτάχυνση κυμαίνεται από πολύ καλή (7,9 δλ. η βασική έκδοση) έως εξαιρετική (6,9 δλ. το Leaf+). Οι τιμές στη χώρα μας, τέλος, ξεκινούν από τις 35.980 ευρώ για το απλό Leaf και τις 41.400 ευρώ για το Leaf+.