Δυο χρονιά μετά την παρουσίασή του, το ταχύτερο Koenigsegg όλων των εποχών μπαίνει στην παραγωγή. Την κανονική, γιατί σε αυτή των ονείρων έχει κάνει sold out προ πολλού…
Το σουηδικό hypercar προκαλεί σεισμό με 1.625 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 1.500 Nm ροπής (με καύσιμο E85, 1.300 άλογα με 100άρα βενζίνη) , προσφορά ενός 5.0 V8 twinturbo που έχει εξελίξει το πολυδύναμο επιτελείο του Christian von Koenigsegg. Η χρήση εξωτικών υλικών σε αμάξωμα, σασί και πολλά ακόμα μηχανικά μέρη περιορίζει το βάρος στα 1.420 κιλά, χαρίζοντας μια εξωπραγματική σχέση βάρους-ισχύος. Η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι στο απίστευτο 0,88, ούτως εστί πως κάθε ένα από τα 1.600 άλογα του μοτέρ έχει να κινήσει 880 γραμμάρια!
Σε συνδυασμό με το επαναστατικό 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Light Speed Transmission, που χρησιμοποιεί δίσκους αντί για συγχρονιζέ και μπορεί να «πηδήξει» μέχρι 4 ταχύτητες (από 9η σε 5η, για παράδειγμα), και την τελευταία λέξη της αεροδυναμικής (800 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα, 1 τόνος στα 275 χλμ./ώρα και 1.400 κιλά στα 480), το σουηδικό «αεροπλάνο» επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερο από 2,9 δλ. και φτάνει μέχρι τα 482 χλμ./ώρα. Το Absolut, δε, έχει στόχο τα 500 χλμ./ώρα και επιστημονικά αποδεδειγμένα δυναμική για τελική 531 χλμ./ώρα! Περιμένουμε ακόμα πιο απίστευτα πράγματα, δηλαδή. Εξάλλου, ο ίδιος ο Κoenigsegg έχει δηλώσει πως ταχύτερο αυτοκίνητο από το Jesko δεν πρόκειται να κατασκευάσει.
Προς το παρόν, δεν παίρνουμε τα μάτια μας από το πορτοκαλί μοντέλο προ-παραγωγής. Βαμμένο στο χρώμα Tang Orange Pearl, αποτίνει τον απαραίτητο φόρο τιμής στο CCX του 2006, που είχε λανσαριστεί στην ίδια απόχρωση και έκανε γνωστή τη μικρή σουηδική εταιρία στα πέρατα του κόσμου, καθιστώντας τη παράλληλα εκ των πρωτοπόρων της κατηγορίας των hypercars.
Μόλις 125 κομμάτια θα βγουν από το εργοστάσιο του Ängelholm, με το αντίτιμο να διαμορφώνεται κατ’ ελάχιστο στα 2,5 εκατομμύρια ευρώ προ φόρων.