Στις αρχές του καλοκαιριού, το 2021, η Citroen είχε παρουσιάσει την πιο ξεχωριστή και σπάνια εκδοχή του Ami. Το Buggy εμφανίστηκε, έγινε ανάρπαστο μέσα σε λίγες ώρες και αποσύρθηκε από την παραγωγή, ύστερα από μόλις 50 κομμάτια – κι αφού οι προπαραγγελίες βάρεσαν «κόκκινο», σημειώνοντας 1.800 αιτήσεις μέσα σε ούτε 18 λεπτά!
Οι Γάλλοι θέλουν να επαναλάβουν την περσινή καλοκαιρινή επιτυχία, προσφέροντας σε ακόμα 1.000 τυχερούς τη δυνατότητα να αποκτήσουν το My Ami Buggy εν όψει του προσεχούς θέρους. Η Citroen ανακοίνωσε πως το λιλιπούτειο Buggy θα επιστρέψει την άνοιξη, «με μερικά στοιχεία έκπληξη» κιόλας. «Το My Ami Buggy είναι η επέκταση του παιχνιδιάρικου χαρακτήρα του Ami και αισθάνεται σαν στο σπίτι του τόσο στην αστική ζούγκλα, όσο και σε πιο απομακρυσμένες τοποθεσίες», εξηγεί η γαλλική εταιρία. «Το Ami απαντάται ήδη σε όλο τον κόσμο. Για παράδειγμα, έχει παίξει μεγάλο ρόλο στον ενεργειακό μετασχηματισμό του νησιού της Χάλκης. Ομοίως, 7 Ami προστέθηκαν στον στόλο των οχημάτων που χρησιμοποιούν οι αστυνομικές και λιμενικές ομάδες του νησιού Maddalena στην Ιταλία, για την προώθηση της καθαρής κινητικότητας», συνεχίζει.
Το Buggy διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα Ami στο χακί αμάξωμα, που πλέον διαθέτει δυο στοιχειώδεις καγκελόπορτες αντί των κανονικών, ανοιγόμενη οροφή (αδιάβροχη, ανθεκτική στην ακτινοβολία UV και αποσπώμενη), πλαστικά προστατευτικά σε προφυλακτήρες-θόλους και το χρυσαφί χρώμα στις σιδερένιες 14άρες ζάντες. Στο εσωτερικό συναντάμε κίτρινες λεπτομέρειες σε ταμπλό και ραφές καθισμάτων, συνοδευόμενες από την απαραίτητη ταμπέλα που δηλώνει την σπανιότητα του μοντέλου.
Την κίνηση του βάρους 471 κιλών αμαξώματος αναλαμβάνει ένα ηλεκτρικό μοτέρ 8 ίππων και 9,6 Nm ροπής, το οποίο συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο μιας σχέσης. Η αυτονομία της μπαταρίας των 5,5 kWh φτάνει τα 75 χλμ. και λογικά οι επιδόσεις παραμένουν στα ίδια, αργά επίπεδα του κανονικού Ami. Να θυμίσουμε πως εκείνο επιταχύνει στα 45 χλμ./ώρα της τελικής από στάση, μέσα σε 10 δλ.