Από τα μεγαλύτερα γεγονότα της χρονιάς, όσον αφορά πάντα τον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ήταν η συμφωνία για από κοινού συγχώνευση μεταξύ των ομίλων PSA και FCA, οι οποίοι θα δημιουργήσουν ένα νέο κολοσσό.
Δείτε ακόμη: Τέλος τα αυτοκίνητα πόλης για τη Fiat;
Η PSA -που αποτελείται από τις Peugeot, Citroen, DS Automobiles και Opel– και η FCA -των Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Chrysler και Dodge– θα διαθέτουν ισότιμο λόγο στα κοινά πλέον συμβούλια, κατέχοντας από 50% των μετοχών του νεοσύστατου βιομηχανικού «γίγαντα». Ο νέος όμιλος -του οποίου το όνομα θα ανακοινωθεί προσεχώς- θα δημιουργήσει τον 4ο μεγαλύτερο κατασκευαστή οχημάτων παγκοσμίως, με 8,7 εκατομμύρια πωλήσεις ετησίως. Η συνδυαστική αξία ξεπερνά τα 170 δισεκατομμύρια δολάρια και τα λειτουργικά κέρδη τα 11 δις.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Citroen C5 Aircross 1.6 PureTech 180 ΕΑΤ8
Ο CEO του Groupe PSA, Carlos Tavares επιβεβαίωσε σε συνέντευξή του, ότι δεν υπάρχουν σχέδια για την απόσυρση οποιουδήποτε από τα εμπορικά σήματα των αυτοκινήτων αμφότερων των ομίλων. Αυτό σημαίνει ότι η Lancia με το μοναδικό της μοντέλο, το Ypsilon που πωλείται αποκλειστικά στην Ιταλία και σημειώνει πολυ καλά νούμερα, θα παραμείνει στον στόλο της FCA.
«Είναι μέρος της πρόκλησης να διαχειριστούμε επαρκώς αυτά τα εμπορικά σήματα για να καλύψουμε την αγορά», δήλωσε ο Carlos Tavares στο BFM Business. «Δεν βλέπω να χρειάζεται, εάν ολοκληρωθεί η συμφωνία, να απομακρύνουμε μάρκες, γιατί όλες έχουν την ιστορία τους και δυνάμεις», κατέληξε.
Δείτε ακόμη: Πόσο κάνει το νέο Hyundai Sonata;
Βέβαια όλα θα φανούν στην πορεία για το ποια μάρκα ή μοντέλα θα παραμείνουν και ποια θα κοπούν, αφού και οι δύο όμιλοι στοχεύουν σε εξοικονόμηση κόστους ύψους 3,7 δις ευρώ ετησίως στο πλάνο της συγχώνευσης.