Η Ferrari ρίχνει τίτλους τέλους στις GTC4 Lusso και Lusso T μετά από 5 χρόνια παραγωγής, στα πλαίσια της αναδιάρθρωσης στην γκάμα του «Cavallino Rampante», αλλά και τον ερχομό του πολυαναμενόμενου SUV.
Η GTC4 Lusso λανσαρίστηκε το 2016 ως διάδοχος της FF, η οποία με τη σειρά της ήταν η πρώτη τετρακίνητη Ferrari της Ιστορίας. Η Lusso T ακολούθησε έναν χρόνο αργότερα, προσφέροντας πίσω κίνηση και μικρότερο μοτέρ. Αμφότερες, απέσπασαν διθυραμβικά σχόλια για την πρακτικότητα, την ευχρηστία και τον all around χαρακτήρα, που κατέστησαν την GTC4 Lusso ως μία από τις πιο ολοκληρωμένες -αν όχι, την πιο ολοκληρωμένη- Ferrari όλων των εποχών. Κορυφαίες επιδόσεις και ήχος, σε συνδυασμό με χώρους για 4 επιβάτες και πορτμπαγκάζ 450 λίτρων ήταν τα highlights του shooting brake από το Μαρανέλο, το οποίο πλέον τυπικά αντικαθίσταται από τη Roma και κάνει χώρο για το επερχόμενο, πρώτο SUV στα χρονικά της φίρμας.
Δείτε ακόμα: Η Ferrari 488 Pista συναντά την F40 (+video)
Η Lusso κινείται από τον ατμοσφαιρικό V12 των 6.3 λίτρων, με απόδοση 690 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 697 Nm στις 5.750 σ.α.λ. Το 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στέλνει την ισχύ στους τέσσερις τροχούς, επιταχύνοντας τα 1.790 κιλά του αμαξώματος στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 3,4 δλ. και φτάνοντας μέχρι τα 335 χλμ./ώρα τελικής.
Η Lusso T είναι πιο ελαφριά (1.740 κιλά) και έχει κάτω από το μακρύ καπό τον twinturbo V8 των 3.9 λίτρων, απόδοσης 610 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 760 Nm στις 3000-5250 σ.α.λ. Το 7άρι DCT τροφοδοτεί μόνο τους πίσω τροχούς, με τα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται μετά από 3,5 δλ. και την τελική να ανέρχεται στα 320 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Η Ferrari σκέφτεται την αναβίωση της F40!