Η Alfa Romeo έχει ανακοινώσει καιρό τώρα πως οι επόμενες Quadrifoglio Verde, τόσο η Giulia όσο και η Stelvio, θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικές. Κάτι που καθιστά τις σημερινές ως συλλεκτικές – κι ακόμα παραπάνω στην Αμερική, όπου καταργούνται από τώρα.
Ο CEO της Alfa Romeo Βορείου Αμερικής, Larry Dominique, δημοσιοποίησε τα νέα, μέσα από ανάρτησή του στο Linkedin: «Τα μοντέλα επιδόσεων Alfa Romeo Quadrifoglio Verde αποχαιρετούν την αγορά της Βορείου Αμερικής. Για τώρα. Ήρθε η ώρα να σπεύσετε στον πλησιέστερο αντιπρόσωπο Alfa Romeo! Το 2024 αντιπροσωπεύει την τελευταία ευκαιρία να παραγγείλετε μια Giulia Quadrifoglio/ Stelvio Quadrifoglio με τον twinturbo V6 των 505 ίππων (σ.σ. αντί 520 εδώ)! Αυτή είναι η τελευταία ευκαιρία να αποκτήσετε μια Quadrifoglio με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς συνεχίζουμε τη μεταμόρφωσή μας προς ένα εξηλεκτρισμένο μέλλον, αλλά αυτό δεν είναι το τέλος της ιστορίας. Ανυπομονώ να παρουσιάσω το επόμενο κεφάλαιο στο ταξίδι του τετράφυλλου τριφυλλιού. Η ευκαιρία να αποκτήσετε μια Giulia ή Stelvio QV θα διαρκέσει μέχρι τα τέλη Απριλίου. Οι τελευταίες QV με θερμικό μοτέρ για τις ΗΠΑ και τον Καναδά θα βγουν από το εργοστάσιο του Cassino τον Ιούνιο του 2024».
Λίγο αργότερα ήρθε η Stellantis να επιβεβαιώσει τα λεγόμενά του, μέσα από το X
“2024 represents the final opportunity to order a Giulia or Stelvio Quadrifoglio with a 505-horsepower bi-turbo V-6,” said Larry Dominique, SVP Head of Alfa Romeo North America.
Interested in getting your hands on one? Head to https://t.co/H3mPSaVoey. Orders close April 2024. pic.twitter.com/Kr2bkK5bt8
— Stellantis North America (@StellantisNA) February 15, 2024
Ευτυχώς ακόμα δεν έχουν υπάρξει σχετικές ανακοινώσεις στην Ευρώπη, οπότε οι Ιταλίδες των 520 ίππων συνεχίζουν κανονικά την εμπορική τους πορεία. Μέχρι πότε άγνωστο, αλλά δεδομένου ότι οι καινούργιες θα παρουσιαστούν το 2027, μπορούμε να υποθέσουμε πως τουλάχιστον και το 2025 θα είναι κοντά μας. Μπορεί και το 2026, αν η Alfa επιλέξει να μην αφήσει κενό μεταξύ σημερινού και επόμενου μοντέλου. Σε αυτό βοηθά το χαλάρωμα του Euro 7, που δεν εξοβελίζει όπως έκαναν οι αρχικές προδιαγραφές ρύπων τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.