Το αυτοκίνητο που δημιούργησε την κατηγορία των τετράθυρων κουπέ, γίνεται και το πρώτο που την αφήνει. H Mercedes CLS θα αποσυρθεί από την αγορά αυτό το καλοκαίρι, έπειτα από 19 χρόνια σταδιοδρομίας και πρωτοπορίας.
Η πρώτη γενιά παρουσιάστηκε το 2004 και λάνσαρε τη μόδα των σεντάν με την έντονα κεκλιμένη οροφή, που τους έδωσε το δικαίωμα να αποκαλούνται «τετράθυρα κουπέ». Η CLS MK1 έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 2010, δίνοντας τη θέση της στην MK8 που συνέχισε για άλλα 8 χρόνια (και διατέθηκε κι ως Shooting Brake). Από το 2018 μέχρι σήμερα κυκλοφορεί η τρίτη, κι όπως εξελίχτηκε, τελευταία γενιά, παραμένοντας πάντα μια από τις πιο γοητευτικές τετράτροχες παρουσίες. Η απόφαση ελήφθη από τη Mercedes όχι τόσο λόγω χαμηλών πωλήσεων, όσο ανάγκης για απελευθέρωση χώρου στο εργοστάσιο του Sindelfingen.
Η κατάργηση της CLS θα επιτρέψει τη μεγιστοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας προς όφελος της νέας E-Class, μεταθέτοντας το αγοραστικό κοινό της τετράπορτης κουπέ λιμουζίνας στην EQE, η οποία θα λειτουργήσει ως έμμεσος αντικαταστάτης. Διαφορετικά, όσοι αναζητούν από τη φίρμα της Στουτγκάρδης ένα υπερπολυτελές σεντάν με δίθυρες επιρροές, μπορούν να απευθυνθούν στην προ ολίγων ημερών ανανεωμένη AMG GT 4Door Coupe. Η παραγωγή της CLS θα συνεχίσει μέχρι τις 31 Αυγούστου, με το τέλος του καλοκαιριού να σηματοδοτεί και τη «συνταξιοδότηση» του μοντέλου.