Ουδείς γλιτώνει από την έλλειψη μικροτσίπ, αυτό είναι γνωστό. Η προμηθευτική πανδημία που έχει πλήξει την αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει βρει ακόμα το εμβόλιό της, με τα κρούσματα παύσης παραγωγής να μην παρουσιάζουν ικανοποιητικό βαθμό μείωσης. Η Ford Mustang είναι το τελευταίο μοντέλο που (ξανά)προστίθεται στη μακρά λίστα των προβλημάτων σε γραμμές συναρμολόγησης.
Το pony car δεν είναι η πρώτη φορά που νοσεί από την έλλειψη ημιαγωγών, καθώς η παραγωγή της είχε σταματήσει και τον Ιανουάριο για τον ίδιο λόγο. Από ό,τι φαίνεται, η ζημιά στην αλυσίδα των προμηθευτών δεν ήταν πρόσκαιρη για τη μονάδα στο Μίσιγκαν, η οποία αναγκάζεται και πάλι να σταματήσει τις μηχανές. Η παύση θα διαρκέσει για μια εβδομάδα (όλη την επόμενη), αλλά δεν αποκλείεται να επαναληφθεί μέσα στη χρονιά.
Η Mustang, βέβαια, ελάχιστα πτοείται από όλα αυτά. Παρότι ετοιμάζεται για την επόμενη γενιά της, με τη σημερινή να βρίσκεται στην αγορά από το 2015 και να έχει δεχτεί ανανέωση το 2018, παραμένει στην παγκόσμια κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας επί 7 διαδοχικά χρόνια! H 6η γενιά ‘Stang κατάφερε να βρει σχεδόν 70.000 αγοραστές το 2021, σε όλο τον κόσμο, κατακτώντας για άλλη μια φορά την πρώτη θέση των πωλήσεων στα sportscars. Εμπορική πορεία που είναι «καταδικασμένη» να συνεχίσει η επερχόμενη MK7 (κωδικός S650), την οποία περιμένουμε επίσημα στις αρχές του 2023.