H Toyota δεν πτοείται από τα προβλήματα στην παραγωγή, αλλά δεν τα αγνοεί κιόλας. Ο στόχος του ιαπωνικού κολοσσού για το 2023 τοποθετείται κοντά στα 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα, αλλά γνωρίζουν και οι ίδιοι πως υπάρχει πιθανότητα να μην επιτευχθεί.
Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία λέει ότι η εξάπλωση του COVID-19 κατά τη διάρκεια του 2022 και οι συνεχείς ελλείψεις εξαρτημάτων, με κυριότερη εκείνη των μικροτσίπ, την ώθησαν να προσαρμόσει επανειλημμένα τα σχέδια παραγωγής της. Η προσέγγισή της για το 2023 είναι να δώσει την υψηλότερη προτεραιότητα στην ασφάλεια και την ποιότητα «καταβάλλοντας παράλληλα κάθε δυνατή προσπάθεια για να παραδώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα οχήματα στους πελάτες μας το συντομότερο δυνατό».
Η Toyota σημειώνει ότι έχει ορίσει έναν βασικό όγκο παραγωγής, με απώτερο σκοπό τα 10,6 εκατ. αντίτυπα για το 2023, αφήνοντας παράλληλα ένα 10% περιθώριο διακύμανσης προς τα κάτω. Αυτό βοηθά στην επικοινωνία με τους προμηθευτές και άλλους ενδιαφερόμενους και ενσωματώνει μια σειρά, καθώς θα υπάρξουν κίνδυνοι διακύμανσης στο ανώτατο όριο του όγκου παραγωγής σε περίπτωση ελλείψεων προμήθειας ανταλλακτικών όπως υπήρχαν το 2022. «Η κατάσταση φέτος παραμένει δύσκολο να προβλεφθεί λόγω παραγόντων όπως οι ελλείψεις μικροτσίπ και η εξάπλωση του COVID-19 λόγω μεταλλάξεων», πρόσθεσε η ιαπωνική φίρμα. «Ωστόσο, θα συνεχίσουμε να εξετάζουμε προσεκτικά τις προμήθειες ανταλλακτικών και την κατάσταση των προμηθευτών για να δημιουργήσουμε πιο σταθερά σχέδια παραγωγής και να μειώσουμε τις δυσκολίες των προμηθευτών, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη όλα τα πιθανά μέτρα διακύμανσης της παραγωγής για να διασφαλίσουμε ότι δεν θα έχουμε μεγάλες καθυστερήσεις στις παραδόσεις».
Αυτό το μήνα, η Toyota σκοπεύει να κατασκευάσει περίπου 700.000 οχήματα, με περίπου 200.000 να κατασκευάζονται στην Ιαπωνία και τα υπόλοιπα 500.000 να συναρμολογούνται σε εργοστάσια του εξωτερικού.